يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : 11793
در سالروز 22 بهمن؛

خاستگاه انقلاب بار دیگر حماسه آفرید

قم نيوز : قم نیوز: راهپیمایی باشکوه مردم قم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم، علما، مراجع تقلید، طلاب و روحانیون و مسئولان استانی برگزار شد.
خاستگاه انقلاب بار دیگر حماسه آفرید
به گزارش قم نیوز، مردم همیشه در صحنه شهر مقدس قم همگام با مردم سراسر کشور در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، در راهپیمایی با شکوه یوم الله ۲۲ بهمن حماسه آفریدند.

مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهر قم، از صبح امروز پس از طی مسیرهای دهگانه راهپیمایی که از قبل اعلام شده بود، با تجمع در میدان شهید مطهری به سمت خیابان اراک و خیابان ارم حرکت و خود را به حرم مطهر حضرت معصومه(س) رساندند و بار دیگر نمایش وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب و معمار کبیر آن و تبعیت از مقام معظم رهبری به رخ دنیا کشیدند.

مسیرهای درنظر گرفته شده برای آغاز راهپیمایی و تجمع در میدان شهید مطهری از مساجد بود و این نشانگر پایبندی مردم به اعتقاداتی است که ۳۳ سال قبل با تکیه بر آنها حرکتی اعجاب انگیز را آغاز و در میان بهت و شگفتی دنیا نظام ستم شاهی را سرنگون کردند.

حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، تعدادی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مجلس خبرگان رهبری، لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام سعیدی تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، آیت الله ممدوحی، اساتید و فضلای حوزه، مسئولان استانی، بسیجیان و خانواده‌های شهدا از دیگر حاضران در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در قم بودند.

راهپیمایان با سر دادن شعارهای کوبنده و انقلابی "الله اکبر"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، انزجار خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا اعلام و حمایت خود را انقلاب اسلامی و آرمان های بلند آن اعلام کردند.

شهرداری قم در طول مسیر تعیین شده راهپیمایی با نصب پرچم‌های جمهوری اسلامی و بنرهایی با تصاویر امام راحل مقام معظم رهبری و دوران انقلاب، جلوه ویژه‌ای به خیابان‌های منتهی به حرم مطهر بخشید.

در میان راهپیمایان قمی، طلاب غیر ایرانی جامعه المصطفی العالمیه نیز به چشم می‌خوردند که با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و سر دادن شعار، علاقه و ارادات خود را به نظام اسلامی و ولایت فقیه نشان می‌دادند.

حضور گسترده جوانان و نوجوانان قمی به همراه خانواده‌هایشان که از نسل‌های سوم و چهارم انقلاب به شمار می‌روند در این مراسم قابل توجه بود که در طول مسیر پرچم‌های آمریکا، اسرائیل و انگلیس را به آتش کشیدند.

برخی از راهپیمایان به همراه خود دست نوشته‌هایی داشتند که در آن از سران قوا خواستند که از هرگونه اختلاف و کشمکش پرهیز کنند و با حفظ وحدت و اتحاد و با تبعیت از ولایت فقیه مشکلات اقتصادی جامعه را مرتفع کنند.

مردم انقلابی و متدین قم که در میان آنان از تمامی قشرهای جامعه به چشم می‌خورد، با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، بار دیگر ثابت کردند که همچنان پیشتاز و پیشگام انقلاب اسلامی هستند و تا آخرین قطره خون خود در حمایت از انقلاب می‌ایستند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcae0n6.49n6o15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما