دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : 11807
رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال قم:

دوره داوری فوتبال آقایان و بانوان در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم از برگزاری دوره داوری فوتبال آقایان و بانوان در قم خبر داد.
دوره داوری فوتبال آقایان و بانوان در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد فرجی تصریح کرد: برگزاری کلاس داوری فوتبال درجه سه آقایان و بانوان در قم با شرایط جدید صورت می‌گیرد تا یک گام دیگر در مسیر افزایش دانش مربیان پرتلاش این رشته ورزشی برداشته باشیم.

وی ادامه داد: به همت کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم یک دوره کلاس داوری درجه سه آقایان و بانوان برگزار می‌شود و از بین داوران جوان و آینده داری که در این دوره شرکت می‌کنند به افراد موفق در آزمون‌های تئوری و عملی مدرک داوری درجه سه اعطا می‌شود.

رییس کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: دارا بودن حداکثر ۲۷ و حداقل ۱۵ سال سن یکی از مهمترین الزامات برای داورانی است که در این دوره آموزشی شرکت می‌کنند چون قصد داریم داوران مستعد را به چرخه داوری فوتبال استان بیافزاییم.

وی افزود: قبلاً یکی از شرایط شرکت کنندگان در این دوره درجه سه داوری فوتبال الزام به دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم بود که در این دوره از افرادی که دارای مدرک تحصیلی سیکل نیز باشند برای حضور در کلاس داوری دعوت به عمل می‌آید.

فرجی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند به منظور ثبت نام روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به کمیته داوران هیئت فوتبال مراجعه کنند و با کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم در راستای کسب آخرین اطلاعات این دوره در تماس باشند.

رییس کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم با بیان اینکه به قبول شدگان در این دوره، کارت داوری درجه سه فدراسیون فوتبال اعطا می‌شود، تصریح کرد: به محض این که تعداد ثبت نام کنندگان به حد نصاب برسد این دوره تا پایان سال برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: خوشبختانه فوتبال و فوتسال بانوان در چند سال اخیر رشد و پیشرفت بسیار خوبی در استان قم داشته است و می‌بینیم که در سطح کشور تیم‌های فوتبال و فوتسال بانوان قم عملکرد قابل توجهی در جدال با حریفان خود در رقابت‌های مختلف اعم از لیگ و قهرمانی کشور دارند.

فرجی تصریح کرد: به همین خاطر لازم بود که به جمع داوران فعال در فوتبال و فوتسال بانوان استان تعدادی داور جدید اضافه شود، از این رو در دوره داوری درجه سه از بانوان مستعد در امر داوری مسابقات فوتبال و فوتسال بانوان دعوت کرده‌ایم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgu79q.ak9qz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما