دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 11808
آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: مراجع تقلید نگران هستند

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید قم در خصوص حاشیه‌های سخنرانی رئیس مجلس در قم گفت: مراجع تقلید نسبت به این مسئله نگران هستند و باید مسئولان جلوی تکرار چنین وقایعی را بگیرند.
آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: مراجع تقلید نگران هستند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی پیش از ظهر امروز در آغاز درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: روز گذشته راهپیمایی بسیار پرشکوهی برگزار شد و مردم نشان دادند که در صحنه حضور دارند.

وی ادامه داد: برخی‌ها در ضمن راهپیمایی که ما هم در آن شرکت کردیم گفتند «شما گفتید بیایید و ما هم آمدیم»؛ تعبیر آنها این بود بالاخره مردم به شرایط کشور توجه داشته و حساب مشکلات را از حساب خطراتی که اصل نظام را تهدید می‌کند جدا می‌کنند و بحمدالله عکس العمل مناسب را نشان می‌دهند.

این مرجع تقلید در ادامه گفت: متأسفانه حرکت بسیار زشتی در حرم حضرت معصومه(س) نسبت به آقای لاریجانی انجام شد که مسئولان مشغول مطالعه و بررسی هستند که ریشه‌های آن را پیدا کنند و بعدا در این باره صحبت مناسب خواهد شد.

وی تاکید کرد: باید جلوی کارهای خودسرانه گرفته شود و اگر افرادی فریب خورده‌اند باید توجیه شوند و اگر این حرکت ریشه‌های انتخاباتی دارد که باید به صورت عاقلانه مشکل را بررسی و حل کرد.

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: همه آقایان نگران این مسئله بوده و منتظر هستند که مسئولان نتیجه مطالعه و ریشه‌یابی انجام شده را اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه در مواجهه با این مسئله باید پخته، عاقلانه و حساب شده کار کرد، گفت: در این جریان عده‌ای فریب خورده هستند و عده‌ای اغراض خاصی دارند.

این مرجع تقلید بیان کرد: علما، فضلا و مراجع تقلید نگران بودند و مشورت‌های صورت گرفت؛ امیدواریم که جلوی تکرار این کارها به صورت حساب شده گرفته شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdch66nz.23nzvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما