دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب : 11820
ملایی خبر داد:

نمایشگاه ملی دستاوردهای نوآورانه در سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز رشد علوم انسانی از برگزاری نمایشگاه ملی دستاوردهای نوآورانه در سبک زندگی اسلامی در روزهای 24 تا 26 بهمن ماه در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خبر داد.
نمایشگاه ملی دستاوردهای نوآورانه در سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، مصطفی ملایی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی را امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی به مردم ایران هدیه کردند گفت: مردم در زمان طاغوت از نبود سبک زندگی درست و نفوذ اخلاق و فرهنگ فاسد غربی نگران بودند و برای احیای سبک زندگی اسلامی به ندای بنیانگذار انقلاب اسلامی پاسخی درخور دادند.

حضور ۱۷ شرکت نوآور در نمایشگاه ملی دستاوردهای سبک زندگی اسلامی
وی با تاکید براینکه یکی از بزرگترین امتیازات انقلاب اسلامی ارائه دستاوردها ومحصولات اسلامی به مردم بود گفت: امروز دشمن با ترفندهای نرم و در قالب کالاهای خوش آب و رنگ اما بی محتوا به جنگ روح و روان جوانان این مرز و بوم رفته است.

رئیس مرکز رشد علوم انسانی با اعلام این مطلب که ۱۷ شرکت و موسسه نوآور آخرین دستاوردهای بومی و اسلامی خود را در این نمایشگاه ارایه داده اند گفت: این محصولات را در پنج بخش انیمیشن، نرم افزار، عفاف و حجاب، کتب و صنایع فرهنگی می توان دسته بندی کرد.

این نمایشگاه فتح بابی برای ترویج آثار بومی و اسلامی است
استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم شرایط پذیرش محصولات غرفه ها را نوآوری، اسلامی بودن و کاربردی سازی اعلام کرد و افزود: مرکز رشد علوم انسانی با دعوت از موسسات و هسته های نوآور و ارایه محصولات و دستاوردهای نوآورانه قصد دارد به شناسایی و فروش محصولات ایرانی- اسلامی کمک کند و امکان دارد در کلیت نمایشگاه خلاء هایی وجود داشته باشد اما می تواند گامی مهم در توسعه آثار اسلامی باشد.

ملایی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه نمایشگاه با حضور حجت الاسلام محمد حسین سعیدی(امام جمعه قم) خواهد بود گفت: این مراسم راس ساعت ۱۰ و سی دقیقه روز سه شنبه ۲۴ بهمن ماه با حضور معاون سیاسی – امنیتی استاندار، معاون پژوهشی حوزه علمیه و دیگرمدیران استانی و حوزوی افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbgwb8.rhb85piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما