سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۲
کد مطلب : 11848
در لیگ دسته اول هندبال

صبای قم برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف پارس مس فلاورجان می رود

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم هندبال صبای قم از جدال این تیم با پارس مس فلاورجان در دیدار نهایی رقابت های لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه های کشور خبر داد.
صبای قم برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف پارس مس فلاورجان می رود
به گزارش قم نیوز، وحید اخوان اظهار داشت: خوشبختانه تیم هندبال صبای قم بعد از هشت سال توانست قم را در مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور صاحب یک نماینده قوی کند و این موفقیت ارزنده می تواند منشاء تحول در هندبال قم نیز باشد.

وی ادامه داد: بعد از ۱۰ هفته رقابت های مرحله مقدماتی و همچنین دو بازی رفت و برگشت در مرحله نیمه نهایی مسابقات این فصل لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه های کشور، سرانجام تیم های هندبال صبای قم ومس پارس فلاورجان لیگ برتری شدند.

سرپرست تیم هندبال صبای قم اضافه کرد: نتایج دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه های کشور به شکلی رقم خورد که تیم های صبای قم و پارس مس فلاورجان با عبور از سد تیم های نفت و گاز گچساران و ذوب آهن اصفهان به لیگ برتر صعود کردند.

وی ابراز داشت: در واقع با انجام دو بازی برگشت مرحله نیمه نهایی پیکارهای لیگ دسته اول هندبال مردان کشور، تکلیف دو تیم راه یافته به لیگ برتر سال آینده مشخص شد و تیم های صبای قم و پارس مس فلاورجان دیدار نهایی این فصل را نیز برگزار می کنند.

اخوان یاد آور شد: در بازی های برگشت مرحله نیمه نهایی تیم هندبال صبای قم که در بازی رفت مسابقه را به تیم نفت و گازگچساران با حساب ۳۳ بر ۳۲ واگذار کرده بود، در قم موفق شد باخت دور رفت را جبران کرده و ضمن پیروزی ۲۸ بر ۲۳ به عنوان نخستین تیم لیگ برتری در سال آینده خود را معرفی کند.

وی عنوان داشت: این در حالی است که در دیگر دیدار این مرحله تیم هندبال ذوب آهن میزبان تیم هندبال پارس مس فلاورجان بود که در نهایت موفق نشد شکست دور رفت را جبران کند و در خانه خود مقابل این تیم تن به تساوی ۱۵ بر ۱۵ داد.

سرپرست تیم هندبال صبای قم یاد آور شد: با این نتایج تیم های صبای قم و مس پارس فلاورجان ضمن رسیدن به دیدار نهایی رقابتهای این فصل دسته اول هندبال مردان باشگاه های کشور، جواز حضور در لیگ برتر سال آینده را هم از آن خود کردند و البته این هفته در بازی نهایی برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر می روند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbwwb8.rhb8apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما