چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 11881
در وزن 74 کیلوگرم:

تکواندوکار قمی نایب قهرمان انتخابی تیم ملی شد

قم نيوز : قم نیوز: تکواندوکار قمی با کسب مقام نایب قهرمانی به کار خود در پیکارهای تکواندو انتخابی تیم ملی پایان داد و برای اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا و جهان به تیم ملی دعوت شد.
تکواندوکار قمی نایب قهرمان انتخابی تیم ملی شد
به گزارش قم نیوز، مسابقات تکواندو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بعد از پیکارهای بین المللی جام فجر که همه ساله به میزبانی کشورمان به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به انجام می رسد، برگزار شد و در آن دو تکواندوکار قمی به مصاف حریفان رفتند.

این در حالی است که چهره های سرشناس تکواندو از استان های مختلف و همچنین مطرح ترین تکواندوکاران کشورمان که سابقه عضویت در تیم ملی در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک سال ۲۰۱۲ را داشتند نیز در این دوره از مسابقات به میدان آمده بودند و در تلاش برای کسب عناوین برتر در اوزان مختلف با یکدیگر رقابت کردند تا بار دیگر برای همراهی تیم ملی در پیکارهای برون مرزی سال ۲۰۱۳ عضو تیم ملی شوند.

در حالی که مسابقات در اوزان اول تا دهم به انجام رسید، در اوزان ۶۳ و ۷۴ کیلوگرم نیز تکواندوکاران قم در جام بین‌المللی فجر روی شیهاپچانگ رفتند و از بین آنها یک نفر با راهیابی به دیدار نهایی و کسب عنوان نایب قهرمانی موفق به کسب مجوز حضور در اردوی تیم ملی شد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با حضور برترین‌های داخلی در تهران برگزار شد و بر همین اساس سید محمد رفیعی و محمدرضا حیدری نیز از مدت‌ها قبل خود را برای حضوری موفق و مقتدرانه در این دوره از پیکارها آماده کرده بودند به عنوان دو نماینده هیئت تکواندو استان قم در این دوره از رقابت‌ها با حریفان خود به رقابت پرداختند.

محمدرضا حیدری به عنوان تکواندوکار وزن منهای ۶۳ کیلوگرم از استان قم در پیکارهای تکواندو قهرمانی جام بین‌المللی فجر با حریفان رقابت کرد تا علاوه بر کسب مدال بار دیگر توانایی‌های خود را به کادر فنی تیم ملی نشان داده و با دعوت احتمالی به تیم ملی شانس حضور در مسابقات برون مرزی را به دست بیاورد اما حیدری از گردونه رقابت ها کنار رفت و چشم امید تکواندو قم به سیدمحمد رفیعی دوخته شد.

دیگر تکواندوکار قمی اعزامی به پیکارهای قهرمانی جام بین‌المللی فجر، سید محمد رفیعی در وزن منهای ۷۴ کیلوگرم بود که بعد از درخشش در میادین مختلف داخلی و برون مرزی این بار نیز برای کسب مدال و تکرار موفقیت‌های گذشته تلاش می کرد و در این راه چهره درخشانی از خود ارائه کرد.

رفیعی در این رقابت ها که با حضور ۱۵۰ تکواندوکار از سراسر کشور برگزار شد با کسب عنوان نایب قهرمانی بعد از علیرضا نصرآزادانی تکواندوکار مطرح کشورمان، به عنوان تنها نماینده هیئت تکواندو استان قم به اردوی تیم ملی راه یافت.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcizvaz.t1azv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما