پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : 11899
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم خبر داد

استقبال پر شور مردم از هشتمین نمایشگاه صنایع دستی قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: استقبال مردم و صنعتگران از نمایشگاه هنرهای سنتی و صنایع دستی قم بی‌نظیر است.
استقبال پر شور مردم از هشتمین نمایشگاه صنایع دستی قم
به گزارش قم نیوز، علیرضا ارجمندی گفت: کیفیت و تنوع عرضه آثار هنری ارائه شده در این نمایشگاه تاکنون استقبال و رضایت‌مندی بازدیدکنندگان را در پی داشته است.

وی افزود: در این نمایشگاه هنرمندان رشته‌های مختلف صنایع دستی از جمله سفال، سرامیک، خرمهره، منبت و معرق چوب، نقاشی روی شیشه، زیورآلات سنتی، رودوزی‌های سنتی، سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، انگشترسازی، چرم، قلمزنی، تذهیب، گلیم و گبه و دیگر رشته‌های هنری محصولات و آثار خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با اشاره به حضور بیش از ۱۰۰ هنرمند صنایع دستی در این نمایشگاه گفت: برگزاری برنامه‌های این چنینی موجب پیوند و آشنایی بیشتر اقشار مختلف جامعه با رشته‌های گوناگون صنایع دستی، حمایت از هنرمندان تولیدکننده، رونق کسب و کار و در نتیجه اشتغالزایی بیشتر در استان می‌شود.

هشتمین نمایشگاه هنرهای سنتی و صنایع دستی قم از روز سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۱ در محل نمایشگاه دایمی استان شروع به کار کرده و تا روز جمعه ۲۷ بهمن از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchw6nz.23nzwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما