چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : 12065
منبع : قم نیوز
رئيس كميسيون خدمات شهري شوراي شهر قم:

بايد مطلوبيت استفاده از اتوبوس را بالا ببريم.

قم نيوز : قم نیوز: رئيس كميسيون خدمات شهري شوراي شهر قم گفت: بايد مطلوبيت استفاده از اتوبوس را بالا ببريم تا براي همشهريان توجيه داشته باشد و بتوانيم ترافيك را كاهش دهيم.
بايد مطلوبيت استفاده از اتوبوس را بالا ببريم.
به گزارش قم نیوز، عباس ذاكريان در جلسه بازديد اعضاي شوراي اسلامي شهر قم از سازمان اتوبوسراني گفت: واگذاري اتوبوس‌ها به بخش خصوصي اقدامي مثبت و ارزشمند بود كه با موفقيت اجرايي شد و بايد در راستاي حمايت از بخش خصوصي براي خدمات رساني مطلوب‌تر تلاش كرد.

وي بيان داشت: بايد به گونه‌اي برنامه ريزي شود تا اقبال مردم براي استفاده از اين ناوگان بيشتر شود و مردم به جاي استفاده از وسائل نقليه شخصي از سيستم حمل و نقل عمومي استفاده كنند.

رئيس كميسيون خدمات شهري شوراي شهر قم تصريح كرد: براي اينكه اين امر اتفاق بيفتد بايد خدمات رساني مطلوب‌تري به مردم داشته باشيم و در كاهش زمان سفر شهري آنها بكوشيم.

ذاكريان تاكيد كرد: بايد مطلوبيت استفاده از اتوبوس را بالا ببريم تا براي همشهريان توجيه داشته باشد و بتوانيم ترافيك را كاهش دهيم.

وي با اشاره به خطوط BRT در شهر گفت: اين خطوط اهميت بسياري دارد كه بايد اجرايي شود و بايد بخشي از خيابان به خط اتوبوس اختصاص داده شده تا همشهريان به راحتي از آن استفاده كرده و بتوانند تردد كنند.

رئيس كميسيون خدمات شهري شوراي شهر قم با اشاره به موضوع كارت بليط‌ها گفت: اين موضوع نيز اقدام مناسبي در شهر بود اما هنوز به نقطه مطلوب نرسيده‌ايم كه بايد تلاش‌هاي گسترده‌اي در اين راستا انجام دهيم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdkz0f.yt0x96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما