يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب : 12196
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران:

حوزه به شبکه ماهواره‌ای احتیاج دارد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: حوزه به یک شبکه ماهواره‌ای احتیاج دارد.
حوزه به شبکه ماهواره‌ای احتیاج دارد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمودرضا جمشیدی در جمع اعضای شورای روابط عمومی مراکز حوزوی در سخنانی خطاب به اعضای این شورا اظهار کرد: رسانه ملی و رسانه‌های مکتوب و مجازی را برای فعالیت جدی بگیرید و در عرصه‌هایی که خود توانایی دارید وارد شوید و در سایر موارد از کمک دیگران استفاده کنید.

وی با بیان اینکه کل حوزه به یک شبکه ماهواره‌ای احتیاج دارد، ادامه داد: اگر یکی از نهادهای حوزوی بخواهد این شبکه را راه‌اندازی کند این کار برایش سنگین خواهد بود، اما با حضور تمام مراکز حوزوی می‌توان این کار را انجام داد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به وضعیت فعلی حضور حوزه در رسانه‌ها تصریح کرد: ظرفیتی که به نام حوزه در رسانه ملی نمایش داده می‌شود ناقص و ناتمام است.

وی خاطرنشان کرد: اگر قرار است به نام حوزه در رسانه ملی حرفی زده شود چرا کسانی که در حوزه متولی کار هستند، این کار را انجام ندهند.

جمشیدی در قسمت دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ظرفیت‌های مجموعه‌های حوزوی برای خود کسانی که در این مجموعه‌ها کار می‌کنند شناخته شده نیست، یادآور شد: کارهای عظیمی در مراکز حوزوی انجام می‌گیرد اما به دلیل ضعف در اطلاع‌رسانی این کارها برای کارکنان مراکز حوزوی شناخته شده نیست.

وی با بیان اینکه مدیران حوزوی باید به این نتیجه برسند که خودشان ظرفیت خودشان را بشناسند، گفت: از جمله نقاط اشکال در حوزه این است که بعضاً روابط عمومی‌ها با قله تصمیم‌گیری‌ها ارتباط نزدیک ندارند و در جریان آخرین اتفاقات قرار نمی‌گیرند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران افزود: باید مدیران مراکز حوزوی را قانع کرد که مدیران روابط عمومی باید در کنار مدیریت سازمان در جریان آخرین وقایع باشند و سازمان را بشناسند و بشناسانند.

وی با اشاره به کمبود امکانات در حوزه خاطرنشان کرد: در حوزه کمبود امکانات داریم اما فکر خوب امکانات را به سمت خودش جلب می‌کند.

جمشیدی با بیان اینکه برای شناساندن ظرفیت به مخاطبان بیرونی در قدم اول هستیم، گفت: هنوز مخاطبان و کسانی که برای آنها سرمایه‌گذاری می‌شود به خوبی شناخته ‌شده نیستند و از جامعه‌ای که قرار است در آن تبلیغ صورت گیرد تصویر درست و عقلانی کاملی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ کشور را در مواجهه با پدیده‌های مختلف رصد کرد، افزود: مدیران روابط عمومی مراکز حوزوی می‌توانند حاصل این رصد را به مدیران ارشد و مدیران میانی منتقل کنند تا برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران رصد اخباری که مربوط به حرکت کلان و خرد سازمان می‌شود و نظرسنجی را وظیفه روابط عمومی‌های مراکز حوزوی دانست.

وی با بیان اینکه برخی تصور می‌کنند نظرسنجی دور ریختن پول است، ادامه داد: نظرسنجی کمک می‌کند تا میلیاردها تومان بودجه سازمانی به درستی هزینه شود.

جمشیدی خواستار راه‌اندازی نمایشگاه دائمی حوزه در قم شد و گفت: این نمایشگاه باید به صورت جامع آثار و فعالیت‌های مراکز حوزوی را به نمایش بگذارد و دائما به‌روز شود.

وی خواستار هم‌افزایی مراکز حوزوی شد و گفت: از کارهای بزرگ این است که مراکز حوزوی به یکدیگر به چشم یک رقیب ناسالم نگاه نکنند و وارد هم‌افزایی با سایر مراکز شوند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdciqzaz.t1ar32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما