دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : 12208
شريفي:

صبا تاكتيكي‌ترين تيم ليگ برتر فوتسال است

قم نيوز : قم نیوز: مدير تيم فوتسال صباي قم گفت: بازيكنان ما در اين فصل ليگ برتر فوتسال ثابت كردند كه تاكتيكي‌ترين تيم ليگ برتر هستند.
صبا تاكتيكي‌ترين تيم ليگ برتر فوتسال است
به گزارش قم نیوز، ناصر شريفي تصريح كرد: اين هفته تمام داشته‌هاي خود را در جدال خانگي با تيم هلال احمر تبريز به نمايش گذاشته و با بازي خوب ستاره‌هاي جوان خود ۳ امتیاز بازی با هلال احمر را کسب خواهيم كرد.

وي با تاكيد بر اينكه هدف تيم فوتسال صباي قم قهرمانی ليگ برتر فوتسال است، تا تشريح وضعيت اين تيم در آستانه بازي هفته بيست و پنجم ليگ برتر اظهار داشت: شرایط خوب و مناسبی داریم و با توجه به آمادگی کامل تیم، برای کسب سه امتیاز دیدار با هلال احمر آذربایجان شرقی به ميدان می‌رویم.

مدير تيم فوتسال صباي قم ادامه داد:‌ بازیکنان ما از نظر جسمی در شرایط مناسبی هستند و با توجه به نوع تمرینات و تاکتیک‌هایی که زیر نظر كادر فني برای این بازی انجام داده‌اند، مقابل هلال احمر آذربایجان شرقی بازی قابل قبولی را ارائه مي‌کنیم.

وی بيان كرد: این دیدار جدال انگیزه بالای دو تیم برای کسب سه امتیاز است و در نهایت تیمی پیروز می‌شود که با دقت بازی کند و البته در طول زمان‌های مسابقه از اشتباهات حریف استفاده کرده و به گل برسد، بنابراین باید تلاشمان این باشد که با قدرت پيروز شويم و از هلال احمر به سلامت عبور كنيم.

شريفي با بيان اينكه صبا با پيروزي در دو هفته پاياني ليگ برتر صد در صد قهرمان ليگ برتر مي‌شود، تصریح کرد:‌ ما در این مسابقه هدفی جز کسب سه امتیاز نداریم و البته میزبان هم بعد از شكست برابر رقيب اصفهاني‌ ما حرفي براي گفتن ندارد.

وی ابراز داشت: به بازیکنان تیم صبای قم گوشزد کرده‌ایم که در این دیدار به فکر ارائه بازی دقیق و همراه با انگیزه و سرعت بالا باشند و به هیچ عنوان اسیر بازی احساسی نشوند، زیرا این دقیقاً همان چیزی است که تیم هلال احمر آذربایجان شرقی از ما می‌خواهد.

مدير تيم فوتسال صباي قم تاكيد کرد: در لیگ امسال جمعی از بهترین‌های فوتسال کشور در ترکیب تیم صبای قم به کار گرفته شده‌اند و برای تیم ما این جوان‌های با انگیزه و عاشق فوتبال هستند که قطعاً بار دیگر با هماهنگی خود سه امتیاز دیگر به اندوخته‌های صبا مي‌افزايند تا به قهرماني نزديك و نزديك‌تر شويم.

وي عنوان داشت: صبای قم یک تیم متشکل از بازیکنان با تجربه، جوان و البته پرانگیزه است و در سال‌های آتی جوانان ما تیمی قدر را تشکیل خواهند داد، اما آنچه که اکنون اهمیت دارد این است که با تلاش زیاد، تیم را به عنوان قهرمانی رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برسانیم.

دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و هلال احمر آذربایجان شرقی از هفته دوازدهم نیم فصل دوم بازي‌هاي اين فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ عصر سه شنبه هشتمين روز اسفند ماه در سالن شهيد حيدريان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcc4iqs.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما