دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : 12225
فرمانده سپاه قم عنوان کرد

برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس با حضور 17 هزار بسیجی در قم

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) از برگزاری رزمایش «الی بیت‌المقدس» با حضور 17 هزار نفر از سپاهیان و بسیجیان قم خبر داد.
برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس با حضور 17 هزار بسیجی در قم
به گزارش قم نیوز، سردار مهدی مهدوی‌نژاد امروز در نشست خبری رزمایش الی بیت المقدس با اشاره به تلاش همیشگی غرب برای نابودی انقلاب اسلامی اظهار کرد: آمریکا و همدستانش همواره طوری رفتار می‌کنند که گویی همه جهانیان باید زیر سلطه آنها باشند.

وی افزود: امام خمینی (ره) راه نورانیت و پیروزی را به ملت ایران نشان دادند و شهدا نیز با خون خود این مسیر را تقویت کردند؛ بنابراین امروز وظیفه همه اقشار حرکت در همان راه نورانی است.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) با بیان اینکه دشمنان ایران هیچ‌گاه بیکار نمی‌نشینند و همواره به دنبال متوقف یا کند کردن حرکت ملت ایران هستند، گفت: دستیابی به فناوری‌های جدید هسته‌ای و سایر علوم و بیداری اسلامی که نوعی پیشرفت سیاسی برای انقلاب محسوب می‌شود بهانه‌ای برای فعالیت‌های جدید آنهاست.

وی ادامه داد: ایران اسلامی در راستای ایستادگی بر سر آرمان‌های امام و انقلاب نیاز به برنامه‌ریزی‌های متعددی دارد و سپاه پاسداران به عنوان بازوی توانمند نظام رسالتی عظیم بر عهده دارد.

مهدوی‌نژاد با تاکید بر استمرار فعالیت‌های سپاه در قالب نیروی بسیج گفت: رزمایش‌های متعدد در طول سال در همین راستا برگزار می‌شوند که یکی از آنها رزمایش «الی بیت المقدس» است که در استان‌های مختلف برگزار می‌شود و زمان آن در قم ۱۰ و ۱۱ اسفندماه خواهد بود.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) با بیان اینکه صبحگاه مشترک نیروهای بسیج و سپاه آغازگر برنامه‌های این رزمایش خواهد بود، اضافه کرد: بخشی از توانمندی‌های سپاه در این رزمایش که در صحن امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی اضافه کرد: نیروهای حاضر در این مراسم به منطقه رزمایش در پادگان ۱۹ دی عزیمت می‌کنند و برنامه‌های متنوعی نیز در این محل برگزار خواهد شد.

مهدوی‌نژاد با اشاره به اهداف این رزمایش تصریح کرد: حراست از مراکز حساس شهر فرضی در نظر گرفته شده، دفاع از شهر و توقف حرکت ضد انقلاب و دشمن فرضی در پنج مرحله از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده هستند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) از شرکت ۷۰ گردان در رزمایش الی بیت المقدس خبر داد و افزود: در مجموع بیش از ۱۷ هزار نفر در این عملیات حاضر خواهند بود.

وی ادامه داد: رزمایش الی بیت المقدس نشان‌دهنده نقاط قوت و ضعف نیروها خواهد بود و بازرسانی از قم و تهران تمام مراحل این رزمایش را با دقت زیر نظر خواهند داشت.

مهدوی‌نژاد افزایش کارآمدی نیروهای بسیج و سپاه را از جمله مزیت‌های برگزاری رزمایش‌ها دانست و گفت: مسئولان استان قم در این رزمایش حضور خواهند داشت که این امر تداعی‌کننده همکاری و همیاری همه‌جانبه نیروهای مختلف در صحنه‌های مختلف انقلاب به ویژه دفاع مقدس است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbs5b8.rhb55piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما