دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب : 12235
مدیر روابط عمومی آبفای استان تاکید کرد

خانه‌تکانی‌ها به روز‌های پایانی سال موکول نشود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بر صرفه جویی و استفاده بهینه از آب در خانه‌تکانی‌های روزهای پایانی سال تاکید کرد.
خانه‌تکانی‌ها به روز‌های پایانی سال موکول نشود
به گزارش قم نیوز، محمد کربلایی‌ ابراهیمی با اشاره به افزایش شدید مصرف آب در روزهای پایانی سال به علت انجام سنت خانه‌تکانی گفت: شهروندان گرامی از هم اکنون فعالیت‌های آب‌بر خود را زمان‌بندی کنند تا در روزهای پایانی سال با مشکل قطع یا کاهش شدید فشار در مناطق مختلف شهر مواجه نشویم.

وی سنت نظافت و خانه تکانی را از سنت‌های حسنه ذکر و خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام به مسئله صرفه‌جویی به ویژه در مصرف آب بسیار تاکید کرده است، بنابر این شهروندان گرامی باید در سنت حسنه خانه تکانی در استفاده از آب طبق مبانی اسلامی رفتار کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم افزایش شدید آب را موجب افت شدید فشار و قطع آب اعلام و خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی می‌توانند با پرهیز از مصارف غیرضروری، کاهش مصارف پرآب‌بر و همچنین تقسیم بندی مصارف خود طی ساعات شبانه روز، شرکت آب و فاضلاب را در توزیع آب با فشار مناسب در تمام شبکه آب‌رسانی شهر یاری رسانند.

وی تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب استان تمام توان خود را به کار بسته است تا در روزهای انتهایی سال ۹۱ مشکلی در خصوص کمبود آب در شهر به وجود نیاید که این مهم منوط به همکاری مردم است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdccpiqs.2bqi18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما