قم نيوز : قم نیوز: کارشناس برنامه ریزی بودجه شرکت شهرک های صنعتی قم گفت: مرکز خدمات فناوری و کسب و کار در این شهرک صنعتی در قم مشاوره های صنعتی را ارایه می دهد.
مرکز خدمات فناوری و کسب و کار در قم مشاوره های صنعتی را ارایه می دهد
به گزارش قم نیوز، علی شجاعی افزود: مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، نهادی حمایتی و تایید صلاحیت شده است که به عنوان رشد و تامین کسب و کار و نوآوری برای بنگاه های کوچک و متوسط مبتکر و کارآفرین عمل نموده است.

وی خاطر نشان کرد: این مرکز در این توسعه اقتصادی محلی و منطقه ای مشارکت کرده و طیف وسیعی از رهنمودهای جامع را برای راهبری آنها ارایه می کند.

وی مرکز خدمات فناوری و کسب و کار را مرکزی پویا و دانش محور توصیف کرد و افزود: این مرکز با هدف ارتقا و بهینه سازی بنگاه های صنعتی و بهبود توان رقابتی آنها در بازارهای داخلی و بین المللی، همچنین فرهنگ استفاده از خدمات مشاوره ای و بکارگیری صحیح توان خدمات غنی و مهندسی در حال مشکلات آنها فعالیت می کند.

شجاعی راهنمایی و مشاوره جهت سرمایه گذاری و انتخاب مناسب عرصه صنعتی، تهیه و بروز رسانی بانک اطلاعاتی واحدهای صنعتی، راهنمایی اخذ ضمانتنامه از صندوق ضمانت سرمایه گذاری جهت جبران کسری وثیقه و کمک به نوسازی و تجدید ساختار صنایع را از جمله اهداف راه اندازی این مرکز ذکر کرد.

وی ادامه داد: برگزاری تورهای صنعتی، برپایی دوره های آموزشی، ایجاد سایت اینترنتی ویژه واحدهای صنعتی و مشاوره سرمایه گذاری، تهیه طرح توجیهی، حسابداری و مالی و حقوقی توسط واحدهای مشاور از دیگر اهداف و برنامه های این مرکز است.

وی در ادامه از ایجاد یک نمایشگاه کوچک از محصولات تولیدی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک شکوهیه خبر داد و گفت: هم اکنون نیز یک نمایشگاه دائمی در این مرکز در حال ایجاد است.

شجاعی لزوم راه اندازی این مرکز را کمک به ارتقا دانش فنی واحدهای فناوری به منظور رقابت در عرصه جهانی دانست که بستر مناسب برای فعالیت های تحقیق و توسعه در مرکز را ایجاد می کند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcb95b8.rhb5wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما