کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حقیقت‌پور عنوان کرد:

اخلالگران 22 بهمن قم آب به آسیاب دشمن ریختند

خبرگزاری مهر , 9 اسفند 1391 ساعت 12:00

قم نیوز: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اخلالگرانی که مراسم سخنرانی رئیس مجلس در حرم مطهر حضرت معصومه(س) را برهم زدند، نقش پیاده نظام دشمن را بازی کردند گفت: این اخلال گران بدون اینکه بدانند آب به آسیاب دشمن ریختند


به گزارش قم نیوز، منصور حقیقت‌پور در حاشیه دیدار کمیته ویژه پیگیری حوادث قم با علما و مراجع تقلید در قم گفت: هدف ما از حضور در محضر علما و فقهای قم رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های این عزیزان بود.

قوه قضائیه درباره رسیدگی به این پرونده جدی است

وی در پاسخ به این سئوال که آیا جزئیات گزارش این کمیته در اختیار علما قرار گرفته است، بیان داشت: خیر ما توضیحاتی کلی اما روشن درباره روند پیگیری این حوادث را با علما مطرح کردیم.

رئیس کمیته ویژه پیگیری حوادث قم با تاکید براینکه افراد اخلالگر کاری کاملا نا‌آگاهانه و دشمن پسند انجام دادند، گفت: بروز چنین اتفاق‌هایی در شرایطی که فضای سیاسی کشور آماده برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها می‌شود هزینه‌های فراوانی را به همراه دارد.

حقیقت‌پور با بیان اینکه نباید یک انقلابی با بصیرت و ولایی در مقابل نظام باشد، گفت: در روزهای آینده گزارش کامل و مبسوط این حوادث را به مراجع ذیصلاح ارجاع خواهیم داد.

نباید خود را دلسوز‌تر از مقام معظم رهبری جلوه دهیم

نماینده مردم اردبیل در خانه ملت در پاسخ به این سئوال که آیا تضمینی است که این فرایند‌ها منجر به برخورد با اخلالگران شده و این گونه مسائل ریشه کن شود گفت: وظیفه مجلس دفاع از حقوق شهروندی مردم است، ضمن اینکه ما وظیفه داریم گزارش این حوادث را به مراجع قضایی ارایه دهیم، وظیفه برخورد و پیشگیری برعهده مجلس نیست.

وی با تاکید براینکه انتقاد حق هر شهروند ایرانی است، گفت: نباید در آستانه انتخابات شاهد بی‌اخلاقی‌ها و التهاب فضا باشیم و مورد رنجش دلسوزان نظام شویم.

حقیقت‌پور آحاد معترضان و منتقدان به برخی جریان‌ها را دعوت به آرامش کرد و با تاکید بر اینکه تحرکات احساسی و ناآگاهانه بی‌نتیجه است گفت: نباید در بیان دلسوزی‌ها و بازتاب درخواست‌های خود جلو‌تر از مقام معظم رهبری حرکت کنیم که این مسائل عاقبت خوشی برای نظام و مردم ندارد.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 12297

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/12297/اخلالگران-22-بهمن-قم-آب-آسیاب-دشمن-ریختند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir