جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : 12354
مدیر کل راه و شهرسازی استان قم خبر داد

افتتاح 6 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل راه و شهرسازی استان قم از افتتاح 6 هزار واحد مسکن مهر در استان قم تا پایان سال جاری خبر داد.
افتتاح 6 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال در قم
به گزارش قم نیوز، محمد امین نصراللهی زاده در همایش بزرگ جامعه مهندسین و فرهیختگان علمی استان قم که به مناسبت بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس برگزار شد، گفت: مهندسان در جامعه نقش مهمی ایفا می‌کنند و بخش اعظمی از منابع کشور در بخش‌های زیرساختی و ... در دست مهندسان قرار دارد.

وی با بیان اینکه خطاها در عرصه مهندسی قابل چشم پوشی نیستند، بیان کرد: در عرصه ساخت و ساز وقتی یک اثر از سوی مهندسان خلق می‌شود، ماندگاری زیادی دارد و آثار آن برای مدت‌های طولانی قابل مشاهده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم تلاش در راستای اعتلای حرفه مهندسی را مورد تاکید قرار داد و گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در سال‌های اخیر توانسته اقدامات خوبی را انجام داده و به جایگاه خوبی دست پیدا کند.

وی به خدمات ارائه شده در زمینه مسکن مهر اشاره کرد و یادآور شد:‌در زمینه اجرای پروژه‌های مسکن مهر ۹۵ درصد از خدمات از سوی نظام مهندسی قم صورت گرفته است.

نصراللهی زاده به وضعیت اجرای پروژه‌های مسکن مهر در استان قم اشاره کرد و یادآور شد: تاکنون ۱۸ هزار واحد مسکن مهر در این استان به بهره‌برداری رسیده است و تا پایان سال جاری نیز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از ۶ هزار واحد مسکونی دیگر خواهیم بود.

وی به جایگاه استان قم در اجرای پروژه‌های مسکن مهر اشاره کرد و گفت:‌ قم در رتبه نخست اجرای پروژه‌های مسکن مهر قرار دارد و مهندسان نیز در تحقق این موفقیت نقش برجسته‌ای دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم خواستار توجه هرچه بیشتر مهندسان به اجرای مقررات ملی ساختمان شد و اظهار کرد:‌ کمیته چهارجانبه‌ای با حضور نظام مهندسی و دیگر دستگاه‌های استان تشکیل شده و ارتقا کیفی ساخت و سازها را با جدیت دنبال می‌کند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdceex8z.jh8wni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما