شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۳۷
کد مطلب : 12361
منبع : قم نیوز
با حضور 18تیم؛

تیم فوتسال شهرداری قم قهرمان مسابقات کارکنان دولت شد

قم نيوز : قم نیوز: مسابقات فوتسال قهرمانی کارکنان دولت با حضور 18تیم از ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی با قهرمانی تیم فوتسال شهرداری قم در سالن شهدای شهرداری قم برگزار شد.
تیم فوتسال شهرداری قم قهرمان مسابقات کارکنان دولت شد
به گزارش قم نیوز، فينال اين سري از مسابقات بين تيم‌هاي شهرداري و دانشگاه علوم پزشكي قم برگزار شد كه در پايان اين بازي در نهایت تیم شهرداری قم موفق شد با قدرت تمام به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

مدیر اداری و منابع انسانی شهرداري قم در این خصوص گفت: تیم فوتسال شهرداری که از حمایت‌های همه جانبه از طرف شهرداری برخوردار بود توانست با اقتدار کامل به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یابد.

سید علی بیگدلی ادامه داد: این بازی‌ها از نیمه دوم بهمن‌ماه امسال در چهار گروه چهار و پنج تیمی آغاز شد و در نهایت از هر گروه دو تیم به مرحله بالاتر صعود کردند و در این مرحله تیم‌ها به صورت گروهی با هم بازی کردند.

بيگدلي اذعان داشت: در نهایت تیم شهرداری با هفت برد و دو تساوی به قهرمانی دست یافت و جام قهرمانی را بالای سر خود برد.
بیگدلی گفت: این مسابقات در روز پایانی تماشاگران ویژه ای هم داشت.

وي بيان داشت: در نهایت تیم شهرداری قم قهرمان این مسابقات شد وجام را در خانه نگه داشت و تیم‌های علوم پزشکی و بنیاد مسکن به مقام‌های دوم و سوم این مسابقات دست یافتند.

حجت الاسلام سيد محمد آتش زر رئیس شورای اسلامي شهر، جهان بین مدیرکل ورزش و جوانان و مهندس پوریارفر معاون اداری و مالی شهرداری کلانشهر قم و غیاثی معاونت ورزش و جوانان اداره كل ورزش و جوانان از این مسابقات دیدن كردند.

شايان ذكر است: در پایان این دوره از مسابقات کاپ اخلاق به تیم آموزش وپرورش اختصاص یافت و از طرف اداره رفاه و ورزش و سلامت شهرداري قم به تماشاگران هدایایی به رسم یابود به قيد قرعه اهداء شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdccs1qs.2bqie8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما