شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 12372
گلزن برتر صبا:

فوتسال قم شایسته قهرمانی است

قم نيوز : قم نیوز: سومین گلزن برتر تیم فوتسال صبای قم تیمش را شایسته قهرمانی دانست و گفت: با پیروزی در برابر منصوری قرچک صبا را آسیایی می‌کنیم.
فوتسال قم شایسته قهرمانی است
به گزارش قم نیوز، محمد کرمانی تصریح کرد: برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در مسابقه امروز به اتفاق سایر بازیکنان تیم از تمام وجودمان مایه می‌گذاریم و برای موفقیت در کسب سه امتیاز تلاش می‌کنیم.

وی که با ۲۱ گل سومین گلزن برتر صبا در این فصل به شمار می‌رود، اظهار داشت: مطمئنا بازی امروز جدال سخت و دشواری خواهد بود ولی صبای قم در بهترین شرایط خود به سر می‌برد و برای کسب نوزدهمین پیروزی این فصل تلاشمان بیشتر خواهد بود.

کرمانی ادامه داد: بازی دشواری پیش رو داریم، زیرا قرچکی‌ها با جایگاهی که در جدول رده‌بندی دارند، برابر صبا از تمام داشته‌های خود استفاده می‌کنند و در هر لحظه از مسابقه اگر از آنها غفلت کنیم ممکن است بازی را از دست بدهیم بنابراین با تمام توان به دنبال شکست این تیم هستیم.

وی با اشاره به اینکه صبای قم در این فصل با وحدت و همدلی بین اعضای خود به دنبال موفقیت در کسب عنوان قهرمانی است، اظهار داشت: ما در بازی‌های قبل نتایج خوبی کسب کرده‌ایم و شرایطمان برای این بازی ایده‌آل است.

بازیکن تیم فوتسال صبای قم بیان کرد: تیم ما آنقدر مصمم و با انگیزه است که در حضور هواداران تیم حریف نیز فقط برای کسب سه امتیاز این دیدار به مصاف منصوری قرچک می‌رود زیرا ما برای قهرمانی باید از این بازی با دست پر خارج شویم.

وی تصریح کرد: در بازی هفته گذشته برابر تیم هلال احمر تبریز در خانه بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و در پایان به یکی از بهترین نتایج این فصل دست یافتیم.

کرمانی ابراز داشت: سطح بازی‌ها امسال بسیار مطلوب شده و تمام تیم‌ها در هر مسابقه مدعی کسب سه امتیاز هستند، بنابراین به هیچ عنوان نمی‌توان حتی تیمی مانند منصوری قرچک که در رده سوم جدول قرار دارد را دست کم گرفت.

سومین گلزن تیم فوتسال صبای قم تاکید کرد: با شرایط بازی در حضور پرتعداد تماشاگران میزبان به خوبی آشنا هستیم و در این دیدار تمام تلاش خود را انجام می‌دهم که در زمین مسابقه برای صبای قم گلزنی کرده و این بازی حساس را ببریم.

تیم فوتسال صبای قم عصر شنبه دوازدهم اسفند ماه در دیداری از هفته سیزدهم و پایانی دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ برابر تیم فوتسال شهید منصوری قرچک به میدان می‌رود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcewx8z.jh8wfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما