شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : 12376
جزئیات گزارش مجلس؛

حادثه قم سازماندهی شده بود

قم نيوز : قم نیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به گزارش کمیته بررسی کننده حادثه روز 22 بهمن شهر قم و اخلال در سخنرانی رئیس مجلس اشاره کرد و گفت: در این گزارش مطالبی مبنی بر دستور کار گروههای اخلال گر برای آینده وجود دارد که موجب نگرانی شدید اعضای کمیسیون شده تا به صورت جدی موضوع را پیگیری کرده و خواستار برخورد جدی با مسببان حادثه باشیم.
حادثه قم سازماندهی شده بود
به گزارش قم نیوز، عوض حیدرپور با تاکید بر اینکه طبق گزارش کمیته بررسی کننده حادثه ۲۲ بهمن روز قم، اختلال در سخنرانی رئیس مجلس با برنامه ریزی و سازماندهی شده بوده است، گفت: بر همین اساس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به طور جدی پیگیر موضوع است تا ریشه ها شناسایی شوند و پس از شناسایی هم از مسئولان مربوطه درخواست شود تا با عاملان حادثه برخورد جدی صورت گیرد.

وی افزود: در جریان حادثه قم عوامل متعددی دخالت داشتند که شناسایی شده اند. برنامه ریزی آنها به این صورت بوده که صرفا برای یکی دو روز برنامه نداشتند بلکه برای کل سیستم برنامه دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: گزارش کمیته مربوطه زمانی که در کمیسیون ارائه شد، نگرانی عمیقی را به وجود آورد زیرا این گروهها برای آینده نیز برنامه هایی دارند که به نظر می رسد باید با این اتفاقات به طور جدی برخورد شود.

به گزارش مهر، در روز ۲۲ بهمن عده ای در حرم حضرت معصومه (س) با اخلال در سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی به سمت وی مهر و کفش پرتاب کردند. پس این رویداد مجلس کمیته ای برای بررسی موضوع تشکیل داد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdciqpaz.t1ary2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما