سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : 12457
آیت الله سید احمد خاتمی:

وزارت ارشاد تمهیدات ویژه ای برای افزایش قدرت خرید کتاب میان حوزویان بیندیشد

قم نيوز : قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمهیدات ویژه ای برای افزایش قدرت خرید کتاب میان حوزویان بیندیشد.
آیت الله سید احمد خاتمی.
آیت الله سید احمد خاتمی.
به گزارش قم نیوز، آیت الله "سید احمد خاتمی" در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه، افزود: با توجه به افزایش قیمت کتاب، قدرت خرید کتاب در میان حوزویان نیز کاهش یافته که امیدواریم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حد امکان و وسع خود اقدامات بهتری برای حل این مشکل انجام دهد.سید احمدخاتمی تصریح کرد: خوشحالیم که با وجود افزایش قیمت دلار، ناشران خارجی همچنان در نمایشگاه های کتاب کشور حاضر می شوند و محصولات خود را ارایه می کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: مسوولان ذیربط به بهترین نحو زحمات این ناشران را جبران کنند و حمایت های لازم را از آنان به عمل آورند .

امام جمعه موقت تهران با اشاره به افزایش کیفی نمایشگاه کتاب حوزه نسبت به سال های گذشته، گفت: امسال بخش کتاب های لبنانی را که معمولا ناشران فعال در عرصه کتاب های مذهبی هستند، پربارتر و پرمحتواتر دیدم و امیدوارم در نمایشگاه های بعدی، حضور این ناشران افزایش یابد.

خاتمی پیشنهاد کرد: نمایشگاه کتاب حوزه پس از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در اردیبهشت ماه برگزار شود تا هم حضور ناشران غیرایرانی افزایش یابد و هم دسترسی طلاب به کتب مورد نظرشان آسان تر شود.

وی افزود: همچنین اگر نمایشگاه کتاب های معارف اسلامی در استان قم برپا شود، به دلیل حضور مراکز و نهادهای حوزوی در این استان، مناسب تر خواهد بود.

نمایشگاه تخصصی كتاب حوزه از هشتم الی ۱۵ اسفندماه در مجتمع امام خمینی صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۵ الی ۳۰/۲۰ پذیرای علاقه مندان می باشد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdciy5az.t1arw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما