دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : 12538
معاون فرمانده انتظامی استان قم:

خدمات کیفی پلیس رضایتمندی مردم را افزایش داده است

قم نيوز : قم نیوز: معاون طرح و برنامه فرمانده انتظامی استان قم گفت: خدمات کیفی پلیس رضایتمندی مردم را افزایش داده است.
خدمات کیفی پلیس رضایتمندی مردم را افزایش داده است
به گزارش قم نیوز، نقل از پایگاه خبری پلیس، مجتبی ایرانی در خصوص طرح مدیریت کیفیت ناجا که در کلانتری‌های استان در حال اجرا‌ست اظهار کرد: این طرح موسوم به مکنا آبان ۸۹ در راستای ارتقاء کیفیت، ترقی و تعالی سازمانی آغاز شده است.

وی در ادامه طرح مذکور را دارای چهار بعد اصلاح فرآیندها، بهسازی محیطی، الگوسازی رفتاری پلیس، و ایجاد خلاقیت و نوآوری در پلیس دانست و افزود: دستورالعمل طرح مذکور در سال جاری از سوی ناجا به استان‌های کشور ابلاغ شد که فرمانده انتظامی استان نیز بلافاصله با انجام جلسات و بازدیدهای متعدد، کلانتری ۱۷ شهید بهشتی قم را به عنوان کلانتری نمونه استان انتخاب کرد.

معاون طرح و برنامه فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه هدف کلی طرح مذکور افزایش رضایتمندی، ارتقاء سطح کیفیت خدمت رسانی پلیس به مردم و حقوق شهروندی است افزود: پس از بازسازی ساختمان کلانتری ۱۷ استان و افزایش نیروی انسانی این کلانتری کارگاه‌های آموزشی متعدد نیز برای تعالی رفتاری کارکنان برگزار شد.

ایرانی با اشاره به اینکه خدمات کیفی پلیس رضایتمندی مردم را افزایش داده است افزود: طرح مکنا به غیر از بهسازی محیطی در سایر زمینه‌ها در کلانتری‌های قم در حال پیگیری و اجرا است.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcivwaz.t1arp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما