چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : 1270
معاون سیاسی سپاه علی بن ابیطالب(ع):

استکبار جهانی نفس‌های آخر خود را می‌کشد

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: امسال در شرایطی 13 آبان را گرامی می‌داریم که نه تنها از استکبار شرق خبری نیست بلکه استکبار غرب نیز نفس‌های آخر خود را می‌کشد.
استکبار جهانی نفس‌های آخر خود را می‌کشد
به گزارش قم نیوز، علیرضا نظری امروز اظهار داشت: انقلاب اسلامی رویش جدیدی بود که نظام حاکم برجهان را که به دو قطب نظام‌های مارکسیستی شرق و نظام‌های لیبرال دموکراسی غرب تقسیم شده بود؛ به چالش کشید.

وی خاطرنشان کرد: این انقلاب توانست هم در گفتمان و هم در عمل، در پیاده کردن یک الگوی حکومتی مبتنی بر مردم سالاری دینی، موفق جلوه کند.

معاون سیاسی سپاه علی بن ابیطالب (ع) افزود: روزی استکبار جهانی هرچه می‌توانست انجام داد تا مانع پیروزی انقلاب اسلامی شود و رژیم ستمشاهی سقوط نکند، اما موفق نشد.

وی ادامه داد: بعد از ناامیدی از حفظ حکومت پهلوی آمریکا تلاش کرد تا با شناسایی و به‌کارگیری مهره‌هایش در فعالان انقلاب، مانع از جایگزین شدن جمهوری اسلامی به جای نظام سلطنتی شود.

نظری ابراز داشت: این توطئه نیز با مدیریت امام خمینی(ره) و تبعیت مردم از ایشان به جایی نرسید و نظام اسلامی با رای اکثریت قریب به اتفاق مردم تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: با استقرار نظام جمهوری اسلامی در کشور، آمریکایی‌ها با استفاده از سفارتی که در ایران هنوز فعال بود؛ اقداماتی را برای براندازی مدیریت می‌کردند.

معاون سیاسی سپاه علی بن ابیطالب(ع) ادامه داد: اسنادی که پس از تسخیر این لانه جاسوسی منتشر شد حکایت از طراحی‌های وسیع براندازانه علیه جمهوری اسلامی داشت که البته هیچکدام از آنها به ثمر ننشست.

وی افزود: دانشجویان پیرو خط امام در یک اقدام انقلابی، اقدام به اشغال این مرکز جاسوسی کردند که سبب آشکار شدن دست خائنانه آمریکا در کشور شد.

نظری اظهار داشت: دراین جریان هیمنه استکبار شکست؛ زیرا هیچ کس در دنیا باور نمی‌کرد حکومتی جرات داشته باشد که چند کارمند سفارت خانه آمریکا را دستگیر کرده و ۴۵ روز در بازداشت نگه دارد.

وی عنوان کرد: پس از این اقدامات دولت آمریکا باید متوجه شود که در مقابل اراده جمعی ملت مسلمان ایران نمی‌تواند بایستد.

معاون سیاسی سپاه علی بن ابیطالب(ع) ادامه داد: در این عرصه ۳۳ سال الگوی حاکمیت دینی با محوریت ولایت فقیه توانست با ایستادگی در مقابل هجمه‌های گوناگون ضمن به دست آوردن جایگاه مناسب در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری، نظام سیاسی فکری حکومت اسلامی غرب را که بر پایه مادی‌گرایی و سرمایه داری برپا شده بود به چالش بکشاند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی، با الگوی موفق حضور دین در عرصه حکومت، سکولاریسم، با الگوی موفق مردم سالاری دینی لیبرالیسم و با الگوی اقتصادی عدالت محور توانست نظام اقتصادی سرمایه داری را زیر سئوال برد.

نظری افزود: امسال در شرایطی ۱۳ آبان سال ۹۰ را گرامی می‌داریم که نه تنها از استکبار شرق خبری نیست بلکه استکبار غرب نیز نفس‌های آخر خود را می‌کشد.

وی اظهار کرد: این الگوی موفق ملت ایران تمام جهان را مورد تاثیر خود قرار داده و امروز بارقه‌های آن را حتی در همین جنبش ۹۹ درصدی آمریکا نیز می‌توان مشاهده کرد.

معاون سیاسی سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: کسانی که در آمریکا خود را عضو این جنبش می‌دانند؛ احساس می‌کنند این نظام سرمایه‌داری نمی‌تواند پاسخگوی سئوالات آن‌ها در زمینه سبک و الگوی زندگی و حکومت باشد.

وی خاطر نشان کرد: طرح اتهامات آمریکا در مورد مسئولان ایرانی نیز از جمله ترفندهای آمریکایی‌ها برای ایجاد انحراف در افکار عمومی داخلی خود و مردم اروپا از جنبش فتح وال استریت است.

نظری در پایان اظهار داشت: تبلیغات وسیع رسانه‌ای این چند روز نیز نتوانسته است این دروغ از پیش ساخته شده را در میان مردم آمریکا و جهان جا بیاندازد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.zb8urhb5giupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما