يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : 12708
منبع : سایت شهرداری قم

نخستین کارناوال گل وگیاه قم در آستانه بهار به حرکت درآمد

قم نيوز : قم نیوز: نخستین کارناوال گل و گیاه شهرداری قم در آستانه نوروز ۱۳۹۲ همزمان با میلاد دختر نبی اکرم(ص) در قم به حرکت در آمد.
نخستین کارناول گل وگیاه ه شهردرای قم ، نوروز92
نخستین کارناول گل وگیاه ه شهردرای قم ، نوروز92
به گزارش قم نیوز، ۱۸ وسیله نقلیه مختلف از جمله تریلی،کامیون، کالسکه و دوچرخه با پوشش و المانهای گل های مختلف شامل۲۰ هزار از انواع گل، شاخه بریده و بوته های گل در خیابان استان قم به حرکت در آمدند.

این کاروان از بوستان نرگس حرکت خود را آغاز کرده و با عبور از میدان شهید صدوقی، ورزشگاه شهید حیدریان، میدان جانبازان، میدان شهید مطهری، میدان سعیدی، میدان امام خمینی و میدان آزادگان مسیر خود را با حضور در میدان ۷۲ تن ادامه می دهد.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم در حاشیه این مراسم گفت: این کاروان در حقیقت نمایشگاه سیاری از گل و گیاه را به سطح شهر برده و به منزله یک نمایشگاه کوچک شهری، نه تنها به زیباسازی شهر کمک می‌کند بلکه به ارتقاء فرهنگ استفاده از گل و در پی آن افزایش سرانه مصرف گل کمک خواهد کرد.

ˈحسین رضایی نسبˈ افزود: سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم برای نخستین بار این کارناوال گل را با در نظر گرفتن مشکلات و گرفتاری‌های شهروندان و برای ایجاد فضای جذاب در شهر ، در اقدامی خلاقانه راه اندازی کرد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdch6qnz.23nivdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما