چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : 12769
منبع : قم نیوز

آماده باش تمامی امکانات درمانی قم براي خدمت به مسافران

قم نيوز : قم نیوز: مسوول كميته بهداشت و درمان ستاد تسهيلات زايران قم از افزايش امكانات درماني و اورژانسي استان براي خدمت به زايران و مسافران نوروزي خبر داد.‏
آماده باش تمامی امکانات درمانی قم براي خدمت به مسافران
به گزارش قم نیوز، دکتر ‏سيد شمس الدين حجازي با بیان اینکه در طرح نوروزی امسال ۱۶ پایگاه شهری و ۱۶ پایگاه جاده‌ای اورژانس و ۱۰ دستگاه موتورلانس، ۳ ایستگاه سلامتی در اتوبان قم تهران و قم کاشان به مردم خدمات ارائه می‌کنند افزود: این پایگاههای که در محورهای درون و برون شهری پیش بینی شده اند به محض تماس شهروندان با شماره ۱۱۵ در کمترین زمان بر بالین مجروحان حوادث و بیماران نیازمند به خدمات فوریتهای پزشکی حاضر خواهند شد.

وي از آماده باش تمامی مراکز درمانی سطح شهر در این ایام خبر داد و گفت: تمامی مراکزدرمانی امکانات و خدمات درمانی مورد نظر را پیش بینی کرده اند وواحدهای نظارتی دانشگاه نیز به صورت مستمر بر فعالیت این مراکز نظارت می کنند.

دکتر حجازی افزود: مراكز درماني و بهداشتي ويژه ايام نوروز با تعریف شیفت های کاری مشخص آماده خدمت رساني به زائران و مسافران به صورت ۲۴ ساعته هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: در لحظه سال تحویل علاوه بر پایگاههای شهری مستقر تعداد ۷ دستگاه آمبولانس و ۵ دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در اطراف حرم مطهر به زائران و مسافران خدمات رسانی می کنند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdceof8z.jh8wpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما