پنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : 12777

مهلت ثبت نام در حوزه های علمیه خواهران تمدید شد

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران گفت: برای ثبت نام در حوزه های علمیه خواهران مهلت مجددی از 14تا 24 فروردین ماه سال آینده در نظر گرفته شد.
مهلت ثبت نام در حوزه های علمیه خواهران تمدید شد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سید مهدی حسینی با اشاره به اینکه مهلت شرکت در فراخوان ثبت نام دوره عمومی سطح دو و سه حوزه های علمیه خواهران پایان اسفندماه تعیین شده بود، اضافه کرد: به منظور فراهم آمدن امکان حضور سایر علاقه مندان در فرآیند پذیرش حوزه های علمیه خواهران از ۱۴تا ۲۴ فروردین سال آینده نیز به عنوان فرصت مجددی برای کسانی که این فرصت را از دست داده اند در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام برای ورود به حوزه های علمیه خواهران از طریق اینترنت انجام می شود، اضافه کرد: پایگاه اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران به نشانی www.whc.ir به منظور ثبت نام علاقه مندان در نظر گرفته شده است.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران افزود: علاقه مندان می توانند اطلاعات لازم در مورد حوزه های علمیه خواهران و ثبت نام در آن را از طریق این پایگاه اینترنتی و مدارس علمیه خواهران سطح کشور دریافت کنند.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین سال آزمون کتبی ورودی به مقطع عمومی سطح دو حذف شده است، یادآور شد: در این زمینه نمرات دوره دبیرستان و مصاحبه رفتاری ملاک عمل قرار می گیرد.

حسینی خاطرنشان کرد: فارغ التحصیلان این دوره مدرک سطح دو حوزه هم تراز کارشناسی دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه پذیرش طلاب در مقطع سطح سه حوزه های علمیه خواهران صرفا از میان فارغ التحصیلان مقطع سطح دو حوزه انجام می پذیرد، گفت: آزمون کتبی ورودی این مقطع کماکان باقی است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcd550f.yt0x56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

طلبه
سلام اگه این امکان وجود داشته باشدکه فارغ التحصیلان دانشگاه هم بتوانند در آزمون سطح سه شرکت کنند خیلی خوب میشود
فاطمه
سلام،طلبه سطح 2 ودارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه هستم ،اگر این امکان وجود داشت که برای ورود به سطح معاف از آزمون شوم خیلی خوب می شد.
ویا بتوانم با مدارک دانشگاه وارد سطح چهار شوم.
مریم
من میتوانم بامدر ک لیسانس به سطح ۳بیام
فاطمه
به صورت غیر حضوری هم انجام میشه؟
سلام طلبه مشروطی هستم میخوام ادامه دهم در حوزه نزدیک محل سکونت چیکار کنم
سلام دنیا هستم در دانشگاه هستم ومیخواهم شرکت در حوزه کنم
فاطمه
سلام میخوام حوضه ثبت نام کنم راهنمایی ام میخوام تمام وقت دیپلمم بگیرم راهنمایی کنیدتوروخدا بایدچطورثبت نام کنم اصلامیشه
كزال
شلام من قبلا سه سال حوزع درس خواندم انصراف دادم حالا ميكن بايد بنج سال بخواني اكه ميشه تطبيق واحد بهم بدن سه سال بخوانم تا حوزه بيام شركت كنم
سهیلا
از سبت نام جا موندم وقتش تمدید بشه عالیه اواسط شهریور خوبه