پنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب : 12800
منبع : قم نیوز
در ایام نوروز صورت می‌گیرد

خدمات‌رسانی ویژه خطوط اتوبوسرانی به زائرین کریمه اهل بیت

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از خدمات‌رسانی ویژه خطوط اتوبوسرانی در ایام نوروز به زائرین کریمه اهل بیت سلام الله علیها خبر داد.
خدمات‌رسانی ویژه خطوط اتوبوسرانی به زائرین کریمه اهل بیت
به گزارش قم نیوز، سعید امراللهی با اشاره به خدمات رسانی ویژه خطوط اتوبوسرانی در ایام نوروز به زائرین کریمه اهل بیت سلام الله علیها اظهار داشت: در ایام نوروز خطوط ویژه‌ای برای انتقال زائرین و مسافرین از پارک‌سوارها به حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت خطوط اتوبوسرانی برای انتقال زائرین و مسافرین از پارک‌سوارها بر اساس نیاز و تقاضای مردم است افزود: خطوط ویژه‌ای نیز برای انتقال مردم و زائرین از مرکز شهر به مسجد مقدس جمکران پیش بینی شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از فعالیت خطوط اتوبوسرانی در بستر رودخانه خبر داد و افزود: در ایام نوروز ۶ دستگاه اتوبوس نیز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها وظیفه حمل و نقل زائرین و مجاورین را بر عهده خواهند داشت.

وی با اشاره به فعالیت گشت‌های ویژه سطح شهر و بوستان‌ها برای بررسی وضعیت حمل و نقل مردم و زائرین تصریح کرد: در صورت نیاز برای انتقال زائرین از بوستان‌ها به مرکز شهر خطوطی برای این امر پیش بینی شده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcawan6.49nuw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما