شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 12818
منبع : قم نیوز
از سوي شهرداري قم ؛

راهنماي نيازمندي هاي زائر بين زائران نوروزي توزيع مي شود

قم نيوز : قم نیوز: راهنماي نيازمندي هاي زائر در قالب بروشوري از سوي شهرداري قم به چاپ رسيده است كه حاوي مطالب بسيار مفيدي براي زائران و مسافران است.
راهنماي نيازمندي هاي زائر  بين زائران نوروزي توزيع مي شود
به گزارش قم نیوز، در اين بروشور به جز نقشه ايران و قم اطلاعات مورد نياز زائران منتشر شده است.

شهردار قم در ابتداي «راهنماي نيازمندي هاي زائر» ضمن گراميداشت ورود زائران و مسافران نوروزي به شهر مقدس قم ابراز اميدواري كرده است با خدمتي صادقانه و در خور شأن زائران آستان پاك و مقدس كريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه بتواند قدمي كوچك در راستاي رفاه حال و آسايش زائران آن حضرت بردارد.

محمد دلبري با اشاره به اينكه كلان شهر قم با توجه به قرار گرفتن بيش از پيش در مسير توسعه و سازندگي شاهد ساخت و بهره برداري از پروژه هاي بزرگ ملي و استاني است، تصريح كرده است: اين امر در برخي از موارد باعث ايجاد محدوديت هاي ترافيكي در مسير هاي تردد وسائط نقليه شده است.

وي در پايان ضمن ابراز تشكر از صبر و بردباري مسافران، زائران و مجاوران شهر مقدس قم از مردم خواسته است با رعايت هر چه بيشتر قوانين و مقرراات شهرداري را در خدمت رساني بهتر و و شايسته تر همراهي كنند.

نگاهي كوتاه به پيشينه شهر مقدس قم، تشريف فرمايي كريمه اهل بيت به قم، معرفي گنجينه هاي آستانه مقدسه حضرت معصوم، معرفي نمازخانه ها، آدرس و شماره تماس دفاتر مراجع، آشنايي با توصيه هاي ايمني براي سفر، معرفي مكان هاي ديدني قم، معرفي فروشگاه صنايع دستي قم و معرفي هتل ها، رستوران ها و مكان هاي دسترسي به آب آشاميدني از جمله مطالب «راهنماي نيازمندي هاي زائر» است.

همچنين در اين بروشور آدرس نانوايي ها، بازار ميوه و تره بار، پاركينگ ها و پاركسوارها، حمام و سرويس هاي بهداشتي، جايگاه هاي سوخت CNG، پمپ بنزين و همچنين تلفن هاي ضروري به چاپ رسيده است.

در راهنماي نيازمندي هاي زائر ضمن اينكه آدرس اقامتگاه، استراحتگاه و بوستانهاي شهر قم به چاپ رسيده است از زائران و مسافران خواسته شده است به منظور حفظ سلامت، امنيت و آرامش خود و همراهان از چادر زدن در بستر رودخانه و پيراممون ان جدا خودداري كرده و تنها از محل هاي اسكان در مدارس، اقامتگاه و استراحتگاه هاي موقت شهرداري استفاه كنند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjooev.uqe8vzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما