جمعه ۲ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۰۶
کد مطلب : 12820
منبع : قم نیوز
امروز صورت گرفت؛

بازدید استاندار قم از ستاد اطلاع‌رسانی شهرداری قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم امروز در ایستگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم مستقر در عواضی تهران – قم بازدید کرد.
بازدید استاندار قم از ستاد اطلاع‌رسانی شهرداری قم
به گزارش قم نیوز، کرم‌رضا پیریایی به همراه تعدادی از معاونان خود و روسای کمیته‌های ستاد دائمی تسهیلات زائرین استان قم به بازدید از مناطق مختلف شهر و امکانات تهیه شده برای مسافران نوروزی رفت.

در یکی از این بازدیدها استاندار و هیئت همراه به ایستگاه اطلاع‌رسانی و راهنمایی زائرین شهرداری کلانشهر قم که در عوارضی تهران – قم که یکی از ورودی‌های مهم استان به شمار می‌رود رفته و از نزدیک اقداماتی که در این مکان صورت می‌گیرد و نوع خدمات ارائه شده به مسافران را مورد ارزیابی قرار داد.

در این ایستگاه که شامل دو کانکس است تعدادی از پرسنل شهرداری حضور داشته و اطلاعات لازم را در قالب بروشورها، کتابچه‌های راهنما و ... در اختیار مسافران و گردشگران نوروزی که از این مسیر تردد می‌کنند قرار می‌دهند.

در این دیدار مهدی اصفهانیان مقدم، معاون خدمات شهری شهرداری قم توضیحاتی پیرامون خدمات ارائه شده توسط شهرداری طی نوروز ۹۲ ارائه کرد و پیریایی هم بر ضرورت خدمات شایسته به زائران و جلب رضایت آنها تاکید کرد.

گفتنی است شهرداری قم در همه مناطق هشت گانه ستادهای اطلاع‌رسانی مستقر کرده و به ارائه خدمات راهنمایی و اطلاع‌رسانی به زائران و گردشگران نوروزی می‌پردازد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdccx4qs.2bqii8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما