پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : 1283
استواری:

با انگیزه بالا برای کسب 3 امتیاز تلاش می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: مهاجم گلزن تیم فوتبال صبای نوین قم گفت: برای امتیازات از دست رفته حاصل از تساوی بازی هفته قبل در مسابقه امروز به اتفاق سایر بازیکنان تیم برای موفقیت در کسب سه امتیاز بازی خانگی مقابل آرمین قزوین تلاش می‌کنیم.
با انگیزه بالا برای کسب 3 امتیاز تلاش می‌کنیم
علی استواری اظهار داشت: مطمئنا بازی امروز جدال سخت و دشواری خواهد بود ولی صبای نوین در ورزشگاه اختصاصی خود بازی می‌کند و برای کسب نخستین پیروزی این فصل تلاشمان بیشتر خواهد بود.

وی ادامه داد: بازی دشواری پیش رو داریم، زیرا قزوینی‌ها بر خلاف جایگاهی که در جدول رده‌بندی دارند، یک تیم فیزیکی هستند که در هر لحظه از مسابقه اگر از آنها غفلت کنیم ممکن از بازی را از دست بدهیم بنابراین با تمام توان به دنبال شکست این تیم هستیم.

مهاجم گلزن تیم فوتبال صبای نوین قم با اشاره به اینکه صبای نوین در این فصل با وحدت و همدلی بین اعضای خود به دنبال موفقیت در لیگ آزادگان است، اظهار داشت: ما در بازی‌های قبل نتایج خوبی کسب کرده‌ایم و شرایطمان برای این بازی نیز ایده آل است.

وی خاطرنشان کرد: صبای نوین با حمایت هواداران خود فقط برای کسب سه امتیاز این دیدار خانگی به مصاف آرمین قزوین می‌رود زیرا ما برای نزدیک شدن به صدر جدول و حضور در جمع مدعیان قطعا باید از این بازی با دست پر خارج شویم.

استواری تصریح کرد: در بازی هفته گذشته برابر تیم شاهین تهران در خانه حریف بازی را خیلی خوب آغاز کردیم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که در نیمه دوم تیم حریف به با پنالتی به گل رسید و با اینکه توانستیم بازی خوبی ارائه دهیم بازی مساوی شد.

وی ابراز داشت: سطح بازی‌ها امسال بسیار مطلوب شده است و تمام تیم‌ها در هر مسابقه مدعی کسب سه امتیاز هستند، بنابراین به هیچ عنوان نمی‌توان حتی تیمی مانند آرمین قزوین که در رده نهم جدول قرار دارد را دست کم گرفت.

بهترین گلزن تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: با شرایط بازی در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی به خوبی آشنا هستیم و امروز تمام تلاش خود را انجام می‌دهم که در زمین مسابقه برای صبای نوین گلزنی کرده و این بازی خانگی را ببریم.

وی خاطرنشان کرد: تیم صبای نوین قم یکی از تیم‌های مدعی است و مطمئنا ما نسبت به تیم‌های دیگر هیچ چیز برای کسب یکی از دو رده بالای جدول و صعود به مرحله بعد کم نداریم.

استواری اظهار داشت: از این هفته به بعد تمام بازی‌ها را جدی می‌گیریم و دیگر در مقابل هیچ تیمی به راحتی به کمتر از پیروزی و سه امتیاز راضی نمی‌شویم، زیرا قابلیت‌های تیم صبای نوین قم بیش از آن چیزی است که تا به امروز به نمایش درآمده است.

مهاجم گلزن تیم فوتبال صبای نوین قم تصریح کرد: به هیچ عنوان بازی خانگی و یا خارج از خانه در لیگ امسال تفاوتی ندارند و برای اینکه در جمع مدعیان باشیم باید از بازی امروز مقابل آرمین قزوین به فکر کسب سه امتیاز برابر حریفان باشیم.

تیم فوتبال صبای نوین قم عصر امروز در دیداری از هفته ششم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی شهر مقدس قم برابر تیم آرمین قزوین به میدان می‌رود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.cdyiw6d0mgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما