شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : 12849
با بازی امین حیایی، مهدی هاشمی و مریلا زارعی

وتوس و تربیت «رژیم طلایی» گرفتند

قم نيوز : قم نیوز: فیلم سینمایی «رژیم طلایی» در اکران نوروزی مهمان سینماهای قم شد.
وتوس و تربیت «رژیم طلایی» گرفتند
به گزارش قم نیوز، فیلم سینمایی «رژیم طلایی» به تهیه کنندگی محمدحسین فرح بخش و کارگردانی رضا سبحانی تولید شده است.

پردیس سینمایی وتوس با اختصاص چهار سانس و در ساعت‌های ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ فیلم سینمایی «رژیم طلایی» را برای علاقه مندان به هنر هفتم اکران می‌کند.

همچنین این سینما فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری را در ساعت‌های ۱۶، ۱۸، ۲۰ و ۲۲ به روی پرده می‌برد.

سینما تربیت قم نیز با اختصاص چهار سانس و در ساعت‌های ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ فیلم سینمایی «رژیم طلایی» را برای مخاطبان خود به نمایش می‌گذارد.

فیلم سینمایی «رژیم طلایی» با نام قبلی «خواب‌های طلایی» که مضمونی طنز در فضای اجتماعی دارد به موضوع مهریه‌‌های سنگین و غیرمعقول می‌‌پردازد و مضمون فیلم این گونه است که مهریه‌های سنگین زندگی را نمی‌سازد و خوشبختی زوج‌های جوان با مهریه‌های سنگین تضمین نمی‌شود.

این فیلم داستان زن و شوهری با بازی مهدی هاشمی و مریلا زارعی را روایت می‌کند که در زمان ازدواج آنها به اندازه وزن زن و مرد مهریه در نظر گرفته شده است، اما اختلافاتی موجب می‌شود تا زن درخواست مهریه خود را به اجرا بگذارد و به همین دلیل مهدی هاشمی با راهنمایی‌های امین حیایی برادرزاده خود سعی می‌کند تا جایی که می‌شود لاغر شود و سکه کمتری بپردازد.

در فیلم سینمایی «رژیم طلایی» بازیگران مشهور سینمای ایران از جمله مهدی هاشمی(بهترین بازیگر مرد سی امین جشنواره فیلم فجر)، مریلا زارعی، امین حیایی، پروین ملکی، صنم سجادیان، حسین قورچی، انوشیروان نعیمی، نازنین لواسانی، حسین لواسانی، مجید علیزاده، اشکان هورسان، آرش راد، علی مددی و حیدر علیزاده نقش آفرینی می کنند.

«رژیم طلایی» تنها فیلم طنز سال جدید خواهد بود چرا که در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر هیچ فیلم طنزی ندیدیم و به نظر می‌رسد سال بدون فیلم طنزی را سپری کنیم.

فیلم سینمایی «رژیم طلایی» متقاضی حضور در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر بود اما در زمان ارایه تقاضا برای حضور در جشنواره چندین سکانس از آن فیلم‌برداری نشده بود و به همین دلیل در جشنواره به نمایش در نیامد.

«رژیم طلایی» در اکران نوروزی با چهار فیلم «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری، «قاعده تصادف» به کارگردانی بهنام بهزادی، «رسوایی» به کارگردانی مسعود ده نمکی و «تهران ۱۵۰۰» به کارگردانی بهرام عظیمی به رقابت خواهد پرداخت.

رضا سبحانی کارگردان فیلم سینمایی «رژیم طلایی» متولد ۱۳۳۴ در اهواز است که فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۵۰ با سینمای آزاد اهواز آغاز کرد.

«کلاف فلز»، «نخل سوخته»، «دست‌ها» و «راهبان» از آثار فیلم‌های کوتاه و «خاک سرد»، «زیستن» و «رژیم طایی» از فیلم‌های بلند رضا سبحانی محسوب می‌شوند.

نقطه عطف تجربیات وی فیلم مستند «کشتار» بود. این فیلم در نخستین جشنواره سینمایی بعد از انقلاب در سال ۱۳۶۰ به همراه دو فیلم دیگر جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdnj0f.yt0xo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما