يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب : 12873
منبع : قم نیوز
رئیس کمیته امور امدادی و درمان ستاد تسهیلات زائران استان ق

سفر ایمنی را برای مسافران نوروزی فراهم می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیته امور امدادی و درمان ستاد تسهیلات زائران استان قم با اشاره به مجموعه تلاش‌های صورت گرفته برای ایجاد امنیت در محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: در تلاش هستیم سفر ایمنی را برای مسافران نورروزی فراهم کنیم.
سفر ایمنی را برای مسافران نوروزی فراهم می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، محسن اوروجی به تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای امور امدادی و درمانی در ایام نوروز پرداخت و اظهار داشت: در تلاش هستیم با همکاری نیروهای امدادی هلال احمر، آتش نشانی، مرکز بهداشت، اورژانس و اداره کل راه و شهرسازی سفر ایمنی را برای زائران کریمه اهل بیت و مسافران نوروزی رقم بزنیم.

وی از استقرار ۱۴ پایگاه هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و ابراز داشت: از جمله نقاط استقرار این اکیپ‌ها در عوارضی‌های قم-تهران، قم-کاشان، جاده‌های سلفچگان، طایقان و گرمسار است.

رئیس کمیته امور امدادی و درمان ستاد تسهیلات زائرین استان قم یادآور شد: یک اکیپ اتوبوس آمبولانس هلال احمر نیز برای خدمات‌دهی به بانوان در عوارضی اتوبان قم - تهران مستقر شده است.

وی نیروهای اکیپ‌های امدادی هلال احمر را روزانه ۷۵ نفر ذکر کرد و ابراز داشت: جمعیت هلال احمر ۳۲ پست راهنمایی نوروزی نیز برای ارائه اطلاعات لازم به زائران و مسافران دایر کرده است.

اوروجی در ادامه به اقدامات آتش نشانی برای ایام نوروز اشاره و خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی استان قم روزانه با ۶۰ نفر شیفت به همراه ۳۹ ماشین و ۳ موتور آمادگی رسیدگی به حوادث احتمالی را دارد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcaean6.49nu015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما