دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : 12901
منبع : قم نیوز
رئیس اداره رفاه و سلامت شهرداری قم خبر داد

استقبال گسترده از طرح قم‌گردی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره رفاه و سلامت شهرداری قم گفت: روزانه زائران و مسافران بسیاری توسط تور گردشگری از اماکن تاریخی قم بازدید می‌کنند.
استقبال گسترده از طرح قم‌گردی
به گزارش قم نیوز، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به طرح نوروزی قم‌گردی که از ۳۰ اسفند ماه آغاز شد، اظهار کرد: برنامه گردشگری زائران از طریق ستادهای اسکان اطلاع رسانی شد و تور گردشگری شهرداری در دو نوبت صبح و عصر علاقمندان را جابجا می‌کند.

وی تصریح کرد: روزانه ۱۰۰ نفر توسط شهرداری قم در قالب تور قم گردی به بازدید از اماکن تاریخی قم از جمله خانه تاریخی زند، بیت‌النور، مقابر گنبد سبز، بیت امام راحل، موزه مراجع، موزه مردم شناسی و موزه صنایع دستی می‌پردازند.

رئیس اداره رفاه و سلامت شهرداری قم گفت: آشنایی زائران و مسافران با اماکن تاریخی، مذهبی، گردشگری، کاهش ترافیک شهری، بالارفتن مدت زمان حضور مسافران و ثبت خاطره یک مسافرت کوتاه مدت از جمله اهداف این تور گردشگری است.

وی با بیان اینکه این تور قم‌گردی مسافران را به صورت رایگان به دیدن اماکن تاریخی می‌برد گفت: این تور گردشگری در ایام فاطمیه، زائران و مسافران را به زیارت امامزادگان، حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران می‌برد.

میرابراهیمی عنوان داشت: این برنامه گردشگری بعد از تعطیلات نوروزی برای کارمندان ادارات و خانواده‌های آنها و به مناسبت هفته سلامت برای بازنشستگان و سالمندان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdccsoqs.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما