دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : 12903
منبع : قم نیوز
طی بازدید از مرکز سامانه 137 صورت گرفت

پاسخگویی شهردار قم به چند تماس سامانه 137

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم طی بازدید از مرکز سامانه 137 شهرداری قم شخصاً به چند تماس برقرار شده از سوی شهروندان و مسافران با این سامانه پاسخ گفت.
پاسخگویی شهردار قم به چند تماس سامانه 137
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری شهردار قم همزمان با تعطیلات نوروز ۹۲ با حضور در ستادهای اطلاع‌رسانی و مرکزی نوروزی و نیز مرکز سامانه ۱۳۷ شهرداری قم با پرسنل حاضر در این مراکز دیدار و گفت‌وگو کرد و از نزدیک به ارزیابی خدمات ارائه شده پرداخت.

در یکی از این بازدیدها دلبری با کارکنان مرکز پاسخگویی به مشکلات شهری شهرداری قم یا همان سامانه ۱۳۷ به گفت‌و‌گو نشست و از زحمات آنها در طول سال به ویژه تعطیلات نوروز که حجم تماس‌های مردمی افزایش می‌یابد تقدیر و تشکر کرد.

دلبری همچنین در این بازدید شخصاً به چند مورد تماس مردمی که از سوی شهروندان و زائران صورت گرفته بود پاسخ داد؛ یکی از تماس‌ها از سوی یکی از مسافران صورت گرفت که به دنبال مکانی برای اسکان بود و شهردار قم او را راهنمایی کرد و تماس بعدی هم توسط یکی از شهروندان برقرار شد که مضمون آن تشکر از خدمات شهرداری قم بود، دلبری پس از پاسخگویی به وی خود را معرفی کرد که این امر موجب خوشحالی این شهروند شد.

گفتنی است مرکز سامانه ۱۳۷ شهرداری قم به صورت ۲۴ ساعته و در سه نوبت کاری توسط ۱۵ نفر از پرسنل فعال است و در طول سال پاسخگویی به تماس‌های مردمی را انجام می‌دهد.

در طول ایام نوروز که مسافران و زائران هم جزو کسانی هستند که با این مرکز تماس می‌گیرند حجم کاری افزایش می‌یابد به طوری که علی‌اکبر رحیمی، مدیر مرکز سامانه ۱۳۷ شهرداری قم از پاسخگویی روزانه به ۴۵۰ تماس مردمی خبر داد که بیشتر آنها پیرامون راهنمایی در خصوص یافتن راه‌های ورودی و خروجی از شهر و پیدا کردن اماکن زیارتی و خدمات شهری بوده است.

به گفته مسئولان این مرکز دلیل کاهش محسوس ترافیک در نوروز امسال در سطح شهر قم هدایت صحیح مسافران است زیرا آنها در کمترین زمان ممکن و از کوتاه‌ترین مسیرها به خدمات و جایگاه‌های مورد نیاز خود دسترسی پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcexo8z.jh8w7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما