سه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : 12942
فرماندار قم:

آماده‌باش 3 هزار نیروی شهرداری قم اقدامی بزرگ در نوروز92

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم گفت: به کار گیری بیش از 3 هزار نفر از پرسنل و آماده‌باش آنها در خدمت‌رسانی به زائران یکی از کارهای بزرگ شهرداری قم در نوروز92 بوده است.
اسماعیل زارعی کوشا، فرماندار قم
اسماعیل زارعی کوشا، فرماندار قم
به گزارش قم نیوز، اسماعیل زارعي كوشا در بازديد نائب التوليه آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) از ستاد تسهيلات زائرين استان قم ضمن ارائه گزارشي از اقدامات این ستاد برای رفاه حال زائرين كريمه اهل بيت(ع) و گردشگران نوروزی قم اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های برتر خدمات نوروزی در سال جاری، انسجام فراگیر میان همه نهادها و ادارات است.

وی افزود: تشکیل معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری قم، وحدت و تمرکز مدیریتی را در فعالیت همه دستگاه‌ها در پی‌ داشت و از موازی‌کاری جلوگیری به عمل آورد.

فرماندار قم با بیان اینکه ارائه آمارها در نوروز امسال به صورت متمرکز صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: امسال هیچ نهادی اجازه ندارد آماری به صورت مستقل ارائه کند بلکه همه اطلاعات به سامانه مرکزی منتقل شده و پس از اعمال مدیریتی واحد، اعلام آمار رسمی و مورد تایید صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: طی بازدید از بخش‌های مختلف استان و شهر قم و ارزیابی فعالیت دستگاه‌ها و کمیته‌های مختلف عضو ستاد تسهیلات زائرین، مشخص شد مسافران و گردشگران نوروزی قم از وضعیت و ظرفیت بوستان‌ها، مدارس و دیگر اماکن اسکان موقت رضایت خوبی دارند و در این میان همکاری و برنامه‌ریزی گسترده میان آموزش و پرورش و شهرداری قم در آماده‌سازی این مکان‌ها قابل تقدیر است.

زارعی کوشا با اشاره به افزایش حجم ورود مسافر به قم در نوروز ۹۲ بیان داشت: هماهنگی و تعامل گسترده میان همه دستگاه‌ها و ادارات و برنامه‌ریزی صحیح از جمله عوامل این رشد محسوب می‌شوند و در این میان شهرداری با بسترسازی مناسب، زمینه افزایش زمان اقامت مسافران را در قم فراهم ساخته است.

فرماندار قم در بخش دیگری از سخنان خود خدمات شایسته و گسترده شهرداری قم را مورد توجه قرار داد و افزود: زیباسازی و فراهم ساختن بسترهای مناسب برای اسکان موقت زائران از جمله اقدامات ارزشمند شهرداری قم طی اسفند سال گذشته و نوروز امسال است.

وی تصریح کرد: به کار گیری بیش از ۳ هزار نفر از پرسنل و آماده‌باش آنها در خدمت‌رسانی به زائران یکی از کارهای بزرگ شهرداری قم در نوروز۹۲ بوده است.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdchiwnz.23nikdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما