سه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : 12943
نصيري عنوان كرد:

استقبال بي‌نظير مسافران از برنامه‌هاي فرهنگي شهرداري قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري قم گفت: مسافران و زائران كريمه اهل بيت(س) از نمايشگاه‌ها و برنامه‌هاي فرهنگي شهرداري قم استقبال بي نظيري داشتند.
استقبال بي‌نظير مسافران از برنامه‌هاي فرهنگي شهرداري قم
به گزارش قم نیوز، ، محسن نصيري با اشاره به برنامه‌هاي فرهنگي شهرداري در ايام نوروز اظهار داشت: در اين ايام چهار نمايشگاه در موضوعات مختلف در سطح بوستان‌ها برگزار شده است.

وي ادامه داد: نمايشگاه فصل رويش با بيش از ۵۰ غرفه در ميدان بزرگ امام خميني قم برپا شده كه محصولات فرهنگي، سوغات و صنايع دستي قم را به مسافران عرضه مي‌كند.

معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري قم از برپايي نمايشگاه نوروز فاطمي در بوستان فدك با محوريت فاطمه زهزا(س) و نمايشگاه نوروز منتظران در بوستان بنيادي خبر داد و افزود: در نمايشگاه اخير مباحث اعتقادي و ترويج فرهنگ مهدوي مورد توجه قرار گرفته است.

وي بيان داشت: نمايشگاه طليعه رضوان در بوستان مهدي(عج) برپا شده كه در آن به تبيين شخصيت حضرت فاطمه(س) و حضرت معصومه(س) پرداخته مي‌شود.

نصيري برپايي نمايشگاه قرآني، ايستگاه «قرآن بخوان، جايزه بگير»، ايستگاه پاسخگويي به شبهات و سئوالات شرعي در بوستان‌ها و ايستگاه ورزشي را از ديگر برنامه‌هاي فرهنگي اين معاونت ذكر كرد و گفت: با همكاري ستاد امر به معروف و نهي از منكر استان، چهار ايستگاه سيار ترويج فرهنگي مذهبي و امر به معروف فعاليت مي‌كنند.

وي با اشاره به فضاسازي ايام فاطميه گفت: بنرهايي با موضوع ترويج فرهنگ شهروندي، كمك به ديگران و صله رحم در سطح شهر نصب شده است.

معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري قم چاپ كتاب و نشريات را از ديگر برنامه‌هاي شهرداري قم برشمرد و ادامه داد: كتاب «فدك سند مظلوميت حضرت زهرا»، كتاب «حجاب» از سلسله كتاب‌هاي همسايه به منظور ترويج فرهنگ حجاب و عفاف و «كريمه اهل بيت، قم حرم اهل بيت» در تيراژ ۲۰ هزار نسخه چاپ شده كه در ايستگاه‌هاي فرهنگي بين زائران توزيع مي‌شود.

وي همچنين نرم افزارهاي آموزشي گلستان قرآني، دختر گل‌ها، شهر گل‌ها و آشنايي با زندگي حضرت زهرا را از ديگر برنامه‌هاي فرهنگي شهرداري در ايام نوروز ذكر كرد.

نصيري خاطرنشان كرد: مسافران و زائران از برنامه‌هاي فرهنگي شهرداري به ويژه نمايشگاه ها استقبال بي نظيري داشتند به گونه‌اي كه در برخي ساعات به دليل محدوديت مكاني ناچار به بستن درب‌هاي نمايشگاه شديم.


انتهاي پيام/119/

https://qomnews.ir/vdcip3az.t1ar52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما