کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در روزهاي نخست تعطيلات نوروزي رخ داد:

افزايش 35 درصدي ورودي مسافر به قم

6 فروردين 1392 ساعت 14:23

قم نیوز: معاون امور زائرين استاندار قم وي با اشاره به حجم زياد ورود مسافران و زائران به استان قم در روزهاي نخست تعطيلات نوروزي، از افزايش 35 درصدي ورودي مسافر به قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، محسن محرری در بازدید شهردار قم از ستاد دائمی تسهیلات زائرین استان قم به تشريح برخي از اقدامات صورت گرفته به منظور ارائه تسهيلات مناسب به زائرين و مسافران نوروزي پرداخت و اظهار داشت: با بسيج همه سازمان ها و دستگاه هاي استان تلاش كرديم تا خدمات مناسبي را به زائران و مسافران نوروزي استان قم ارائه دهيم.

وي با اشاره به حجم زياد ورود مسافران و زائران به استان قم در روزهاي نخست تعطيلات نوروزي، از افزايش ۳۵ درصدي ورودي مسافر به قم خبر داد و ياد آور شد: بر اساس آمارهاي اوليه استان قم به عنوان دومين استان كشور از نظر حجم ورودي مسافر اعلام شده است.

معاون امور زائرين استاندار قم در بخش ديگري از سخنان به فعاليت هاي گسترده شهرداري قم در ارائه خدمات به مسافرين اشاره از اقدامات مناسب صورت گرفته قدرداني كرد.

وي همچنين بهره برداری از پارکینگ طبقاتی زائر و ممنوعیت پارک خودرو و نصب چادر در بخشی از بستر رودخانه را موجب تسهیل عبور و مرور و کاهش حجم ترافیک در هسته مرکزی شهر در ایام نوروز دانست.



انتهای پیام/119/


کد مطلب: 12946

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/12946/افزايش-35-درصدي-ورودي-مسافر-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir