سه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : 12949
دبیر کمیته خدمات شهری ستاد تسهیلات زائرین استان قم خبر داد:

نصب 70 تابلوی قبله نما به چهار زبان در بوستان‌های قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر کمیته خدمات شهری ستاد تسهیلات زائرین استان قم از نصب 70 تابلو قبله نما به چهار زبان در تمام بوستان‌هاي قم خبر داد.
نصب 70 تابلوی قبله نما به چهار زبان در بوستان‌های قم
به گزارش قم نیوز، مهدی اصفهانیان مقدم در بازدید نايب التولیه حرم مطهر حضرت معصومه از ستاد تسهیلات زائرین استان قم با اشاره آسيب شناسي مشكلات زائرين در سال‌هاي گذشته اظهار داشت: ما براي سال جاري همه بوستان‌هاي سطح شهر را آماده سازي كرديم و به طور شاخص ۱۰ بوستان به اسكان موقت زائرين اختصاص داديم.

وي با بيان اينكه سرويس بهداشتي، نمازخانه، سكوهاي نشيمن، تابلوهاي قبله نما، روشنايي از جمله مشكلاتي بود كه در سال‌هاي گذشته موجب نارضايتي مسافرين مي‌شد، ابراز داشت: امسال با تمام توان تلاش كرديم تا اين مشكلات و كمبود‌ها را برطرف كنيم و رضايت مسافرين و زائرين كريمه اهل بيت را فراهم كنيم.

دبیر کمیته خدمات شهری ستاد تسهیلات زائرین استان قم از نصب ۷۰ تابلو قبله نما به چهار زبان در تمام بوستان‌هاي قم خبر داد و افزود: در نمازخانه‌هاي بوستان‌ها نيز ادعيه، سجاده و جاكفشي و در قسمت خواهران نيز چادر نماز قرار داده شد.

وي خاطرنشان كرد: افرادي در بوستان‌ها به منظور رسيدگي به وضعيت سرويس‌هاي بهداشتي، نظافت، تخليه سطل‌هاي زباله، شارژ صابون‌هاي مايع دستشويي‌ها و... مستقر شدند تا رضايت مسافرين و زائرين گرامي را بيش از پيش جلب كنيم.

اصفهانیان مقدم با اشاره به افزايش ۲۵ درصدي اقامت مسافران نورزي قم نسبت به سال‌هاي گذشته و اظهار داشت: اين امر حاكي از آن است كه زيرساخت‌ها در سال جاري مناسب‌تر از گذشته بوده است.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdceoo8z.jh8wei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما