چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : 12956
مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قم عنوان کرد:

حرکت دسته عزاداری پرسنل شهرداری در روز شهادت حضرت زهرا(س)

قم نيوز : قم نیوز: مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قم گفت: به استانداري قم پيشنهاد شده است تا در روز شهادت حضرت زهرا(س)دسته عزاداري كاركنان شهرداري و ديگر ادارات استان به سمت حرم مطهر حركت كنند.
حرکت دسته عزاداری پرسنل شهرداری در روز شهادت حضرت زهرا(س)
به گزارش قم نیوز، علي حاجي رضا با اشاره به آغاز ايام فاطميه اظهار كرد: همزمان با تشكيل ستاد استقبال از بهار در شهرداري قم، ستاد فاطميه نيز به منظور برنامه ريزي براي اجراي فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي با موضوع حضرت زهرا(س) تشكيل شد.

وي با اشاره به ديدار مديران شهرداري با علما و مراجع تقليد عنوان كرد: تاكيد علما و حتي مقام معظم رهبري حفظ شان و منزلت حضرت زهرا(س) در برنامه‌ها بود و به اين لحاظ شهردار قم تاكيد داشت كه برنامه‌ها با اين رويكرد دنبال شود.
مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قم ادامه داد: به اين دليل در تبليغات محيطي كار تلفيقي صورت گرفت و نوروز فاطمي را به هموطنان تبريك گفتيم.

وي بيان داشت: با آغاز ايام فاطميه، ريسه‌هاي رنگي جمع‌آوري و پرچم جمهوري اسلامي و پارچه‌هاي مشكي جايگزين شد ضمن اينكه بنرهاي تسليت ايام شهادت حضرت زهرا(س) در سطح شهر نصب شد.

حاجي رضا عنوان كرد: ايستگاه‌هاي صلواتي در ورودي شهر برپا شدند و البته با توجه به ايام عزاداري پيش رو، حجم سياهپوش شدن‌ها بيشتر خواهد شد.

وي اظهار داشت: به استانداري قم پيشنهاد شده است تا در روز شهادت حضرت زهرا(س) دسته عزاداري كاركنان شهرداري و ديگر ادارات استان به سمت حرم مطهر حركت كنند تا شان حضرت زهرا(س) حفظ شود.

مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قم از حمايت معنوي مراسم‌هاي مذهبي مردمي در اين ايام خبر داد و گفت: روز شهادت حضرت زهرا(س) نيروهاي خدمات شهري آماده نظافت مسير و شست و شوي معابر هستند.

وي گفت: كساني كه قصد برپايي ايستگاه صلواتي در روز شهادت حضرت زهرا(س) دارند لازم است با مراجعه به معاونت خدمات شهري شهرداري مجوز لازم را اخذ كنند.



انتهاي پيام/119/
https://qomnews.ir/vdcceoqs.2bqip8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما