چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : 12961
در ششمین روز سال نو صورت گرفت:

شرکت شهردار قم در مجلس عزای فاطمی در بیوت مراجع تقلید

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم در ششمین روز سال نو هجری شمسی و همزمان با ایام فاطمیه در مجلس عزاداری بیوت دو تن از مراجع تقلید حضور یافت.
شرکت شهردار قم در مجلس عزای فاطمی در بیوت مراجع تقلید
به گزارش قم نیوز، ، محمد دلبری در ششمین روز تعطیلات سال نو به بازدید از ستاد اطلاع‌رسانی شهرداری منطقه ۵ (جمکران) رفت و از نزدیک فعالیت‌های این مرکز را مورد ارزیابی قرار دارد.

وی پیش از این بازدید با حضور در بیت مرحوم آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی در مجلس عزاداری که به مناسبت ایام فاطمیه در این مکان تشکیل شده بود شرکت کرد.

حضور در مسجد مقدس جمکران از دیگر برنامه‌های دلبری بود و او بعد از انجام اعمال عبادی این مسجد و اقامه فریضه مغرب و عشاء به بیت آیت‌الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید رفت.

شهردار قم در این مکان هم پس از شرکت در مراسم عزاداری به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) چند دقیقه‌ای با آیت‌الله صافی گلپایگانی به گفت‌وگو نشست و این مرجع تقلید هم برای مجموعه شهرداری و همه نهادهای خدمت‌رسان دعای خیر و آرزوی موفقیت دو چندان کرد.

دلبری در پایان برنامه‌های دیروز هدف از شرکت در اماکن مقدس و بیوت مراجع تقلید را بهره‌مندی از فضای معنوی مراسم های عزاداری دانست و تاکید کرد: مسئولان و مدیران شهری قم باید اهمیت کار در شهر عش آل محمد(ص) را قدر بدانند و با استفاده از معنویت حاکم در این روزها، عزم خود را برای خدمت‌رسانی بی منت و شایسته به زائران کریمه اهل بیت(ع) و مسجد مقدس جمکران جزم کنند.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdciz3az.t1arq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما