?>?> توزیع ویژه کارتن پلاست در مناطق پرتراکم استقرار زائران | قم نیوز
چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 12962
معاون خدمات شهری شهرداری قم عنوان کرد:

توزیع ویژه کارتن پلاست در مناطق پرتراکم استقرار زائران

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری شهرداری قم از توزیع ویژه کارتن پلاست در مناطقی که تراکم استقرار زائران بیشتر است خبر داد.
مهدی اصفهانیان مقدم دبیر خدمات شهری شهرداری قم
مهدی اصفهانیان مقدم دبیر خدمات شهری شهرداری قم
به گزارش قم نیوز، مهدی اصفهانیان مقدم در بازدید شهردار قم از ستاد اطلاع‌رسانی شهرداری منطقه ۵ (جمکران) با بیان اینکه شهرداری این منطقه همگام با سایر مناطق در طرح استقبال از مسافران نوروزی فعالیت چشمگیری داشته است اظهار کرد: نخستین ستاد اطلاع‌رسانی در میان مناطق شهری قم در جمکران فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: نظافت و پاکیزگی ناحیه اطراف مسجد مقدس جمکران یکی از اولویت‌های شهرداری منطقه ۵ است و پرسنل خدماتی این مرکز به صورت شبانه‌روزی مشغول نظافت معابر و خیابان‌ها هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه تعداد زیادی کارتن پلاست و کیسه زباله به ستادهای اسکان آموزش و پرورش به منظور توزیع در میان خانواده‌های ساکن در مدارس تحویل داده شده است گفت: بوستان‌هایی که مسافران نوروزی اقدام به نصب چادرهای خود در آنها کرده‌اند از دیگر مراکزی هستند که کیسه‌های زباله در آنها توزیع می‌شود.

وی از توزیع ویژه کارتن پلاست در مناطقی که تراکم استقرار زائران بیشتر است خبر داد و خاطرنشان کرد: در منطقه جمکران چادرهای زیادی نصب شده و برخی گردشگران شب رانیز در چادرها به سر می‌برند به همین دلیل طرح ویژه توزیع کیسه‌های زباله و کارتن پلاست در این اماکن جریان دارد.

اصفهانیان مقدم با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه و سیاه‌پوش شدن قم عنوان داشت: در این میان منطقه ۵ شهری قم به دلیل وجود مسجد مقدس جمکران حال و هوای دیگری دارد و فرم‌های جدید و ابتکاری از ریسه‌های مشکی در ستادها و دیگر اماکن نصب شده‌اند.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcj8hev.uqe8mzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما