چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : 12964

توزیع بيش از 160 هزار بروشور و پمفلت راهنماي نوروزي سلامت

قم نيوز : قم نیوز: مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم از توزیع بيش از 160 هزار بروشور و پمفلت راهنماي مراجعه به مراكز درماني شهر مقدس قم، آموزشی، بهداشتی و غدایی و دارویی خبر داد.
دانشگاه علوم پزشکی استان قم
دانشگاه علوم پزشکی استان قم
به گزارش قم نیوز، ، احمد نامداري با اشاره به اهميت اطلاع‌رساني در خصوص موارد مورد نياز زائران و مسافران نوروزي افزود: اين اقلام حاوي لیست درمانگاه‌های کشیک، داروخانه‌هاي كشيك و شبانه‌روزي، مراکز درمانی و راهنماي مراجعه به آنها همراه با توصیه‌های بهداشتی و دارويي است كه اين اطلاعات در كاري مشترك در بروشورهای روابط عمومی شهرداری قم هم به چاپ رسيده است.

وي گفت: بخشي از این بروشورها با همکاری جمعیت هلال احمر قم و شهرداری قم در مبادي ورودي استان و محل استقرار زائران و مسافران در هسته مركزي شهر توزيع ‌شده و بخشي از این اقلام متنوع آموزشی، در مراکز درمانی و داروخانه‌های کشیک تعطیلات نوروزي در دسترس مراجعان قرار گرفته است.

نامداري در خاتمه يادآور شد: در نوروز امسال روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي قم با ارسال پیامک‌های گزارشی به مدیران و دستگاه‌های درگیر در طرح خدمت‌رسانی نوروزی، ارسال پيامك‌هاي اطلاع‌رساني و آموزشي به همشهريان و برگزاري مسابقه پیامکی ویژه مسافران و زائران، سعي كرده وظايف خود را در اطلاع‌رساني به‌موقع و مؤثر به نحو مطلوبي به انجام رساند.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcba9b8.rhb50piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما