جمعه ۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : 12999
منبع : قم نیوز
مديركل اوقاف و امور خیریه استان قم:

رتبه نخست کشور در اجرای طرح آرامش بهاری به قم رسید

قم نيوز : قم نیوز: مديركل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: استان قم رتبه اول کشوری را در اجرای طرح آرامش بهاری کسب کرد.
رتبه نخست کشور در اجرای طرح آرامش بهاری به قم رسید
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام شوذب شیری با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در اماکن مذهبی و جوار امامزادگان اظهار کرد: طرح آرامش بهاری از ۲۵ اسفند ماه کلید خورده است و تا ۱۶ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وي با تاکید بر اینکه استان قم رتبه اول کشوری را در اجرای طرح آرامش بهاری به دست آورده است، تصریح کرد: رئیس سازمان اوقاف کشور از اماکن و امامزاده‌های استان بازدیدی به عمل آورد که در این بازدید از مجموعه اقدامات صورت گرفته، ابراز رضایت شد.

مديركل اوقاف و امور خيريه استان قم با تاکید بر اینکه در قالب طرح آرامش بهاری غرفه‌های تربیتی، آموزشی، مذهبی، قرآنی و رسانه برپا شد، تصریح کرد: همچنین برای افزایش فرهنگ سازی در زمینه عفاف و حجاب، غرفه‌ای به این موضوع اختصاص يافت.

وی ارائه خدمات از طریق پایگاه‌های خدمات رسانی فرهنگی و مذهبی را یکی دیگر از اقدامات اوقاف در جوار امامزادگان عنوان و تصریح کرد: اجرای طرح آرامش بهاری با حضور ۱۰۰ روحانی که در دوره‌های مختلف آموزش دیده بودند، درحال برگزاری است.

شيري خاطرنشان کرد: همچنین در این طرح ۱۶۰ عضو هیئت امنا، ۷۵ خادم و ۶۰ نفر از پرسنل فعالیت داشتند و در ارائه خدمات نقش مهمی ایفا کردند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjhhev.uqe8hzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما