دوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : 13073

رقابت داغ «تهران1500»، «حوض نقاشی» و «رژیم طلایی» در سینماهای قم

قم نيوز : قم نیوز: سه فیلم «تهران1500»، «حوض نقاشی» و «رژیم طلایی» رقابت داغ و تنگاتنگی در سینماهای قم دارند.
رقابت داغ «تهران1500»، «حوض نقاشی» و «رژیم طلایی» در سینماهای قم
به گزارش قم نیوز، پنج فیلم سینمایی «رژیم طلایی» به کارگردانی رضا سبحانی، «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری، «قاعده تصادف» به کارگردانی بهنام بهزادی، «رسوایی» به کارگردانی مسعود ده نمکی و «تهران ۱۵۰۰» به کارگردانی بهرام عظیمی برای اکران نوروزی سینماهای سراسر کشور انتخاب شدند.

فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری و تهیه کنندگی منوچهر محمدی از ابتدای نوروز در پردیس سینمایی وتوس قم به روی پرده رفته است.

این سینما هم اکنون فیلم سینمایی «حوض نقاشی» را در ساعت‌های ۱۶، ۲۱ و ۲۳ برای علاقمندان به هنر هفتم به روی پرده می‌برد.

در این فیلم مخاطب‌پسند بازیگران مشهور سینمای ایران از جمله شهاب حسینى، نگار جواهریان، فرشته صدرعرفایى، سپهراد فرزامى، سیامک احصایى و الهام کردا ایفای نقش کرده‌اند.

رژیم طلایی دومین فیلم اکران نوروزی
دومین فیلم اکران نوروزی سینماهای قم فیلم «رژیم طلایی» به کارگردانی رضا سبحانی و تهیه کنندگی محمدحسین فرح بخش بود که در پردیس سینمایی وتوس و تربیت اکران شد.

فیلم سینمایی«رژیم طلایی» در پردیس سینمایی وتوس در سه سانس و از ساعت ۱۵، ۱۷ و ۱۹ اکران می شود.

همچنین سینما تربیت نیز این فیلم را در ساعت‌های ۱۷ و ۲۱ و ۳۰ دقیقه به روی پرده می‌برد.

این فیلم داستان زن و شوهری با بازی مهدی هاشمی و مریلا زارعی را روایت می‌کند که در زمان ازدواج آنها به اندازه وزن زن و مرد مهریه در نظر گرفته شده است، اما اختلافاتی موجب می‌شود تا زن درخواست مهریه خود را به اجرا بگذارد و به همین دلیل مهدی هاشمی با راهنمایی‌های امین حیایی برادرزاده خود سعی می‌کند تا جایی که می‌شود لاغر شود و سکه کمتری بپردازد.

تهران ۱۵۰۰ سومین فیلم اکران نوروزی
سومین فیلم اکران نوروزی در سینماهای قم انیمیشن سینمایی «تهران ۱۵۰۰» به کارگردانی بهرام عظیمی و تهیه کنندگی عبدالحسین ابوالحسنی و محمد ابوالحسنی است.

انیمیشن سینمایی «تهران ۱۵۰۰» که وارد رقابت با «رژیم طلایی» و «حوض نقاشی» شده است توانست اکثر سانس‌های سینماهای قم را به خود اختصاص دهد.

«تهران۱۵۰۰» در پردیس سینمایی وتوس با اختصاص چهار سانس و در ساعت‌های ۱۸، ۲۰، ۲۲ و ۲۴ به روی پرده می‌رود.

همچنین سینما تربیت قم نیز در ساعت‌های ۱۶:۳۰، ۱۹:۴۵ و ۲۳ انیمیشن سینمایی «تهران ۱۵۰۰» را برای مخاطبان خود اکران می‌کند.

سینما «شهر آفتاب» نیز با اختصاص تمام سانس‌های خود در ساعت‌های ۱۶، ۱۸، ۲۰ و ۲۲ انیمیشن جذاب «تهران۱۵۰۰» را به روی پرده برده است.

داستان «تهران ۱۵۰۰» همان طور که از نام آن پیدا است در سال ۱۵۰۰ هجری شمسی جایی که ربات‌ها همه جا را گرفته‌اند و ماشین‌ها پرواز می‌کنند روایت می‌شود.

نازی (هدیه تهرانی) که برای تحصیل به ماه رفته است به درخواست پدربزرگ ۱۶۰ ساله‌اش (مهران مدیری) به زمین باز می‌گردد تا مراسم کفن و دفن پدربزرگ را که طبق قانون بیشتر از ۱۶۰ سال نباید زندگی کند، ساماندهی کند. جواد (بهرام رادان) یک راننده تاکسی است که در دام عشق نازی گرفتار می‌شود و باید دیگر رقبا را از سر راه کنار بزند. داستان فیلم از همان نوع کمدی رمانتیک‌های ساده‌ای است که پسر فقیر عاشق دختر پولدار می‌شود و کمی پیچش‌های عشقی دارد...

در انیمیشن سینمایی «تهران۱۵۰۰ » بازیگران مشهور سینمای ایران از جمله هدیه تهرانی، بهرام رادان، مهران مدیری، محمدرضا شریفی نیا، گوهر خیراندیش، مهتاب نصیرپور، حبیب رضایی، سید حسام نواب صفوی، سیروس کهوری نژاد و الهام جعفرنژاد ایفای نقش می‌کنند.

این نخستین فیلم تمام انیمیشن ایرانی است که در آن بازیگران زنده تبدیل به کاراکتر انیمیشن شده‌اند و به جای خودشان هم صحبت می‌کنند.

بهرام عظیمی با ساخت سری انیمیشن‌های تبلیغاتی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری که به نام شخصیت اصلی آنها یعنی سیا ساکتی معروف شد، شناخته شد و در حقیقت انیمیشن «تهران ۱۵۰۰» اولین فیلم بلند او در مقام کارگردان و فیلمنامه نویس به حساب می‌آید که عظیمی تولید آن را از حدود چهار سال پیش آغاز کرد.

اما فیلم «رسوایی» به کارگردانی مسعود ده نمکی که زمزمه‌هایی مبنی بر اکران این فیلم در سینماهای قم شنیده می‌شد، احتمالا پس از ایام تعطیلات نوروزی به روی پرده برود.

در هر حال سه فیلم «رژیم طلایی»، «حوض نقاشی» و «تهران۱۵۰۰» برای جذب مخاطب و فروش بیشتر در سینماهای قم رقابت خواهند کرد و باید منتظر ماند تا مشخص شود چه فیلمی بیشترین مخاطب را پای خود کشانده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdsz0f.yt0s56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما