دوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب : 13083
مدیرکل محیط زیست استان قم خبر داد

بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی در روز طبیعت

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل محیط زیست استان قم گفت: همزمان با روز طبیعت، بازدید از موزه تاریخ طبیعی قم رایگان است.
بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی در روز طبیعت
به گزارش قم نیوز، محمودعلی رکنی اظهار داشت: به منظور نظارت بهتر بر مناطق آزاد و حفاظت شده، محیط‌بانان به صورت کشیک در ایام نوروز حضور دارند.

وی با اشاره به برنامه ویژه اداره‌کل محیط زیست استان در روز طبیعت بیان کرد: نیروهای این اداره‌کل در مبادی و خروجی شهر و نیز بوستان‌ها حضور پیدا می‌کنند و پکیج‌های آموزشی اعم از اطلس، کیسه‌های زباله و بروشورهای آموزشی را تحویل زائران و مسافران می‌دهند.

مدیرکل محیط زیست استان قم حضور تشکل‌های زیست محیطی در بوستان بنیادی و برگزاری مسابقه نقاشی بین کودکان را از جمله برنامه‌های این سازمان در روز طبیعت عنوان کرد و گفت: مسابقه نقاشی با موضوع حفظ محیط زیست و راهکارهای پیشنهادی در مورد صیانت از محیط زندگی برگزار می‌شود.

وی از رایگان بودن بازدید از موزه تاریخ طبیعی واقع در بوستان بنیادی در روز طبیعت خبر داد و افزود: سال گذشته ۱۴ هزار نفر از بوستان بنیادی دیدن کردند که امسال نیز انتظار حضور چنین جمعیتی را داریم و برنامه‌های تفریحی، سرگرمی و آموزشی برای آنها در نظر گرفته‌ایم.

رکنی با تاکید بر اینکه در طول ایام نوروز بازدیدهای مختلفی از مناطق حفاظت شده و آزاد به عمل آمده است ابراز داشت: خوشبختانه امسال هیچ تخلفی مشاهده نکردیم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcex78z.jh8xvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما