سه شنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۲۰
کد مطلب : 13107
كاظمي خبر داد:

ارائه کتاب‌ به 4 زبان در نمایشگاه نوروزی آستان حضرت معصومه(س)

قم نيوز : قم نیوز: مسئول غرفه انتشارات نمایشگاه دست‌آوردهای آستان حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: در غرفه انتشارات نمایشگاه نوروزی آستان مقدس قم کتاب‌هایی به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی و اردو ارائه می‌شود.
ارائه کتاب‌ به 4 زبان در نمایشگاه نوروزی آستان حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز، سيدمهدي موسي كاظمي درباره کتاب‌های ارائه شده در این نمایشگاه گفت: غرفه انتشارات آستان مقدس حضرت معصومه (س) از ناشران انتشارات زائر و مجمع جهانی اهل‏بیت (ع) بهره برده و از دست‌آوردهای این دو منبع معتبر در نمایشگاه استفاده کرده است. همچنین دوره تفسیر سوره بقره از انتشارات نورالثقلین نیز در این غرفه ارائه شده است.

مسئول غرفه انتشارات نمایشگاه دست‌آوردهای آستان حضرت فاطمه معصومه (س)به جامعه مخاطب غرفه انتشارات نمایشگاه نوروزی آستان مقدس قم اشاره کرد و گفت: در این غرفه براي گروه سنی کودکان کتاب‌هایی با در قالب مذهبی و دینی، شعر، داستان، بازي‏هاي فكري، آموزشي و ... ارائه شده است.

وی با اشاره به ارائه کتاب‌های به زبان‌های عربی، انگلیسی، اردو و فارسی دراین نمایشگاه افزود: براي گروه‌های سنی جوانان و بزرگسالان نیز كتب آشنایی با اهل‏بیت (ع)قرآن، مفاتیح، ادعیه و ... و همچنین برخی از مسائل سبک زندگی اسلامی در قالب کتاب ارائه شده است.

موسی کاظمی افزود: کتاب‌های ارائه شده در این نمایشگاه با تخفیف ۱۰ الی ۳۰ درصد به مشتریان ارائه می‌شود و تمام درآمد حاصل از فروش کتاب‏های غرفه انتشارات متعلق به آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) می‌باشد.

وی با اشاره به استقبال گسترده از کتاب‌های ارائه شده در نمایشگاه نوروزی آستان حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: به دلیل همزمانی نوروز با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) استقبال قابل توجهی از غرفه انتشارات صورت گرفته و زائران از قرآن، مفاتیح و کتابهای آموزشی کودکان استقبال کردند.

مسئول غرفه انتشارات نمایشگاه دست‌آوردهای آستان حضرت فاطمه معصومه(ع)در پایان خاطرنشان ساخت: فروشگاه دائمی انتشارات زائر در جنب درب ۱۷ صحن صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه حرم مطهر حضرت معصومه (ع) پذیرای علاقمندان و دوستداران کتاب است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbz8b8.rhbfgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما