سه شنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۳۹
کد مطلب : 13110
منبع : قم نیوز
قائم مقام معاون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداري قم:

عدم پرداخت عوارض شهري سبب كاهش خدمات شهري مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام معاون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداري قم گفت: عمده هزينه‌هاي خدمات شهري از بخش عوارض عمومي تامين مي‌شود كه كاهش آن باعث پايين آمدن خدمات به شهروندان مي‌شود.
عدم پرداخت عوارض شهري سبب كاهش خدمات شهري مي‌شود
به گزارش قم نیوز، مجيد فتح‌اللهي با اشاره به آيتم‌هاي درآمدي شهرداري قم اظهار داشت: شهرداري شش رديف درآمدي شامل عوارض عمومي، خصوصي، بها و خدمات و ساير منابع درآمدي دارد.

وي ادامه داد: عمده هزينه‌هاي خدمات شهري از نظافت شهري تا خدمت رساني به زائران از محل عوارض عمومي اعم از تراكم، پروانه‌هاي ساختماني و... تامين مي‌شود و كاهش آن سبب پايين آمدن خدمات به شهروندان مي‌شود.

قائم مقام معاون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداري قم تصريح كرد: رويكرد شهرداري قم به ويژه در دو سال اخير رهايي از وابستگي به عوارض شهري و رفتن به سمت درآمدهاي پايدار شهري است.

وي با اشاره به مشاركت بخش خصوصي در ۵ پروژه شهري عنوان داشت: پروژه شهيد كاظمي حد فاصل خيابان شهيد منتظري تا خيابان صفاييه به طول ۲۰۰ متر و عرض ۱۰۰ متر مربع به منظور ايجاد پاركينگ با ظرفيت ۳۰۰۰ خودرو در حال ساخت است.

فتح‌اللهي از احصا و شناسايي اراضي قابل سرمايه‌گذاري در شهر خبر داد و عنوان كرد: براي اين منظور فراخواني داده شده تا سرمايه‌گذاران به صورت خاص در انجام پروژه‌هاي مد نظر شهرداري مشاركت كنند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfxydy.w6dmyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما