قم نيوز : قم نیوز: حوادث رانندگی روز 13 فروردین بیش از 130 مجروح بر جای گذاشت.
تصادفات در نوروز 92
تصادفات در نوروز 92
به گزارش قم نیوز ، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان با اشاره به اقدامات و فعالیت های این مرکز برای پوشش حوادث روز طبیعت در محورهای درون و برون شهری گفت: در این مدت محور های فرعی استان نیز شامل کهک با۴ دستگاه آمبولانس، جاده قدیم قم اصفهان، کوه سفید و سایر محورها پوشش امدادی داده شدند.

دکتر محمد جواد باقری استقرار در بوستانهای شهر شامل علوی، غدیر، هاشمی و مهدی را از دیگر این اقدامات برشمرد.
وی با بیان اینکه پرسنل این مرکز در روز ۱۳ فروردین با انجام ۲۱۳ ماموریت به بیماران قلبی، تنفسی و سوختگی و ۷۳ حادثه ترافیکی جرحی امداد رسانی کردند اظهار داشت: روز گذشته ۴۵ حادثه ترافیکی جرحی درون شهری و ۲۸ حادثه برون شهری رخ داد که در مجموع ۱۳۷ نفر مجروح شدند.

دبیر کمیته بهداشت و درمان و امور امدادی ستاد تسهیلات نوروزی استان تصریح کرد: از مجموع مجروحان حادثه روز طبیعت ۴۳ نفر به صورت سرپائی در محل درمان شدند و ۹۴ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

دکتر باقری با اشاره به اینکه ۳۶ مورد از تصادفات جرحی ۱۳ فروردین مربوط به موتورسواران است افزود: ۲۸ مورد از این حوادث در محورهای درون شهری و ۸ مورد نیز در محورهای برون شهری رخ داده است.

وی با بیان اینکه در حوادث مربوط به موتور سیکلت سواران ۵۸ نفر مجروح شدند گفت: ۲۷ نفر از این مجروحان در محل حادثه به صورت سرپائی درمان و ۳۱ نفر دیگر هم به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان خاطرنشان کرد: در روز ۱۳ فروردین ۷۵ حادثه ترافیکی رخ داد که در مجموع ۱۰۴ نفر مجروح شدند که منجر به بستری شدن ۷۹ نفر آنها در مراکز درمانی شد.

متاسفانه حوادث رانندگی ۱۳ فروردین امسال ۲ مورد فوتی به دنبال داشت که یک نفر از آنها از راکبین موتور سیکلت بود.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcd5f0f.yt0sx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما