جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب : 13153
معاون مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد

آغاز دوره دوم ثبت نام حوزه علمیه خواهران

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از آغاز پذیرش ۱۵ هزار طلبه خواهر در حوزه‌های علمیه سراسر کشور خبر داد.
آغاز دوره دوم ثبت نام حوزه علمیه خواهران
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سید مهدی حسینی، با اشاره به آغاز ثبت نام حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور اظهار داشت: ثبت نام حوزه‌های علمیه خواهران از ۲۵ بهمن آغاز شده است و علاقه مندان می‌توانند از طریق سامانه www. whc. ir ثبت نام کنند.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران افزود: امسال خواهران می‌توانند در بیش از ۴۰۰ مدرسه علمیه سراسر کشور ثبت نام کنند و از معارف علوم دینی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های سطح سه در مدارس علمیه سراسر کشور تصریح کرد: در حال حاضر ثبت نام سطح دو معادل کار‌شناسی در بیش از ۳۷۰ مدرسه برای دو گروه دارنده دیپلم و گروه دارندگان مدرک سیکل برگزار می‌شود.

حسینی بیان کرد: برای افراد دارای مدرک دیپلم یک دوره پنج ساله و برای افراد دارای مدک سیکل یک دوره هفت ساله در نظر گرفته شده است که ۳۴۵مدرسه علمیه برای دارندگان دیپلم و ۲۵ مدرسه برای دارندگان مدرک سیکل از خواهران ثبت نام به عمل می‌آورند.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: بر اساس تفاهم نامه‌های منعقد شده با جامعه المصطفی العالمیه از افراد غیر ایرانی نیز دعوت می‌شود تا در کلاس‌های حوزه علمیه شرکت کنند و پذیرش از داوطلبان غیر ایرانی در همه مراکز سراسر کشور به جز اصفهان، گرگان و مشهد برگزار می‌شود.

پذیرش بدون کنکور حوزه‌های علمیه ویژه خواهران

وی با اشاره به ثبت نام سطح سه اظهار داشت: ۱۲ رشته در ۵۰ مرکز تخصصی برای سطح سه معادل کار‌شناسی ارشد و سطح چهار که معادل دکتری است با در چهار استان قم، تهران، اصفهان و فارس با دو رشته فقه خانواده و تفسیر تطبیقی با تعدادی محدود برگزار می‌شود.

‌حسینی با اشاره به برگزاری آزمون ویژه پذیرش طلاب خواهر افزود: از داوطلبان آزمون کتبی گرفته نمی‌شود و پذیرش بر اساس شرط معدل و سوابق تحصیلی است.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به جمعیت طلاب در قم تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۷۰ هزار طلبه در قم وجود دارد که به منظور آماده سازی شرایط تحصیل آن‌ها ۱۴ مدرسه علمیه نیز در قم احداث می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری هشتمین دوره تربیت مدرس در قم بیان کرد: این آموزش ویژه مقطع سطح سه است که به منظور تربیت مدرس برای اعزام به شهرهای مختلف است که هر فرد حداقل باید دو سال را در مراکز تحصیلی قم تحصیل کند که بر اساس آموزش‌های ارائه داده شده تا کنون ۲۰۰ نفر فارغ التحصیل شده‌اند.

پذیرش ۴۰۰۰ نفری دانش آموختگان دانشگاهی در حوزه‌های علمیه

حسینی با بیان مهم‌ترین فعالیت‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تاکید کرد: راه‌اندازی آموزش سطح چهار، بازنگری در رشته‌های فقه و اصول و تفسیر علوم قرآنی، ایجاد تنوع در پذیرش داوطلبان مقطع سطح دو، سه و چهار و تنوع در پذیرش حضوری، نیمه‌حضوری و مجازی نیز برخی از فعالیت‌های مهم انجام شده است.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به حضور دانش آموختگان دانشگاهی در کلاس‌های حوزه علمیه گفت: این مسئله نشان دهنده خلا دین در متون دانشگاهی است که بر این اساس چهار هزار نفر با مدارک دانشگاهی در حوزه‌های علمیه نیز پذیرفته شده‌اند.

وی با اشاره به آمار شرکت‌کنندگان با مدارک دانشگاهی در حوزه‌های علمیه خواهران بیان کرد: ۱۱۰۰ نفر در مقطع کاردانی، ۳۸۷ نفر در مقطع کار‌شناسی، ۳۵۲ نفر در مقطع کار‌شناسی ارشد و ۱۷ نفر در مقطع دکترا سال گذشته طی سال گذشته وارد حوزه علمیه خواهران شدند.

حوزه‌های علمیه آماده ورود ۹۰۰ طلبه غیر ایرانی

حسینی با تاکید به افزایش مدارس علمیه خواهران در قم بیان کرد: در گذشته پذیرش حوزه‌های علمیه در قم فقط در مدرسه معصومیه انجام می‌شد اما از سال گذشته پذیرش در مدرسه حضرت آمنه (س)، ‌حضرت فاطمه (س)، کریمه اهل بیت (س) و معصومیه نیز برگزار می‌شود.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به ظرفیت پذیرش طلاب غیر ایرانی خاطرنشان کرد: برای تحصیل در مقطع سطح سه ۹۰۰ نفر ظرفیت در نظر گرفته شده است که می‌توانند در رشته‌های فقه و اصول، تفسیر و تاریخ اسلام تحصیل کنند.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های غیرحضوری و آنلاین تاکید کرد: بر اساس مصوبات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کلاس‌های آموزشی طلاب خواهر به شکل آنلاین برگزار می‌شود، حتی کلاس‌های رفع اشکال نیز به شکل آنلاین برای آن‌ها برگزار می‌شود و در همین راستا برای برقراری نظم، کلاس‌های آنلاین و حضور و غیاب افراد نیز در سابقه طلاب ثبت می‌شود.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcc1sqs.2bq1p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهسا
باسلام من فقط ميخوام بكم سايتتون عاليه راستي برام دعاكنيد امسال ديكه حوزه قبول بشم جهارساله دارم امتحان ميدم ردميشم ملتمس دعا
صالحی
با عرض سلام و خسته نباشید، من 27 سالمه و مدرک کارشناسی زبان انگلیسی دارم که خودم علاقه زیادی به تحصیل علوم دینی دارم آیا می تونم الان امیدوار باشم که برای ادامه این مباحث تو حوزه پذیرش بشم؟آیا برای من محدودیت سنی وجود نداره؟
پروانه
سلام، من 23 سالمه دوست دارم تحصیلم رو تو حوزه ادامه بدم من کارشناس جامعه شناسی هستم اما تو سایتتون محدودیت سنی برای محصلان خوابگاهی قائل شدید یعنی من دیگه نمی تونم ؟ اگه اینوری باشه حلالتون نمی کنم ...
عبداللهی نیا
سلام علیکم
من خانه دار هستم سی و هفت سال سن دارم و لیسانس روانشناسی دارم. علاقمند به تحصیل در حوزه هستم . من ساکن شهرستان کاشمر هستم و به حوزه خواهران مراجعه کردم گفتند پذیرش شرط سنی دارد و من نمیتونم ثبت نام کنم. لطفا مرا راهنمایی کنید.گفتند اموزش غیر حضوری هست اما من خیلی علاقه دارم از کلاس های درس و در حضور استاد بهره مند شوم. لطفا مرا راهنمایی کنید من چه کنم.من دو فرزند پسر دارم و از این که نه خودم تربیت دینی درستی دارم و نه میتونم به بچه هام در این مورد کمک درخور توجهی کنم ناراحتم.امیدوارم راهی باشه تا من هم بتونم گامی در راه ارتقای سطح علمی و دینی خودم و فرزندانم بردارم.
زینب
نظر بنده این است مدت ثبت نام های خیلی محدود است لطفا مد نظر مسولین باشه ! سال 92 یا سال 93 آخرین مهلت ثبت نام است
فاطمه یاذگاری
سلام من طلبه سال دوم هستم خداوند به من لطف کرد که من وارد حوزه شدم و امروز شوق بیشتری دارم امیدوارم هر کس دوست دارد در این راه قدم گذارد موق شود ممنون
زهرا
سلام خسته نباشید به نظر من حیفه که برای حوزه ها شرط سنی گذاشته اند اموختن معارف دینی نباید مقید به شرط سنی باشد این درحالی است که علمای والا مقام ما در سن 90 سالگی هم در حال علم اموزی هستند و از طرفی دشمنان اسلام برای گسترش و تبلیغ دینشان هر سنی را میپذیرند و هر هزینه ای را میدهند تا بلکه یک مسلمان را مثلا مسیحی کنند اما در یک کشور اسلامی مثلا از پذیرش یک فرد 40 ساله برای یادگیری معارف اسلامی ودینیش به این حوزه ها رجوع میکند عذر خواهی میکنندو په بسا با این کارشان نوعی دین گریزی هم بوجود اید. ما نبایدگفتار پیامبر گرامی مان را که فرمودند اطلبوا العلم من المهد الی الحد را فراموش کنیم.حوزه های علمیه در رد کردن ونپذیرفتن این افراد ممکن است مدیون باشند. دانشگاه ها این شرط را ندارند و آنوقت ما میگوییم چرا گرایش نسبت به دانشگاه بیش از حوزه است؟!!!!!!!
الهام
با سلام من فوق دیپلم مدیریت هستم 28 سالمه خیلی علاقه دارم به حوزه علمیه خوشحال شد از این کار خوبتان متشکرم
سمانه
سلام خیلی دوست داشتم آدرس و شماره تماس حوزه هایی که پذیرش دارند را روی سایت بشه پیدا کرد . امکانش اگه هست یا اینکه اگه وجود دارد میشه بنده را هم راهنمایی بفرمایید . متشکرم
افسانه
السلام علیک یا بقیة الله فی ارضه... وعلی عبادالله الصالحین...بنده کارشناسی الهیات از دانشگاه دارم امابسیارعلاقه مندم که درحوزه ادامه تحصیل دهم اما انصافأ محدودیت سنی تون دلم راشکست واشکم را درآورد،
با سلام من 25سالمه و لیسانس روانشناسی دارم خانوادم اصرار دارند که از طریق حوزه علمیه به تحصیلاتم ادامه بدم از اونجایی که من اهل یک روستا در حوالی تربت حیدریه هستم میخواستم اگه بشه نزدیکترین حوزیه علمیه رو بهم معرفی کنید.
مریم
سلام بنده سال چهارم حوزه بودم که ازدواج کردم و حوزه عذر منو خواست به این دلیل که یکی از شرایط خواهران خوابگاهی مجرد بودن است...مگر ما حوزویان دم از دین و شریعت نمیزنیم مگر به فرموده ی پیامبر اکرم س ازدواج سنت پیغمبر نیست..پس چرا با این شرایطی که گذاشتید مانع ازدواج وادامه تحصیل خواهران خوابگاهی میشویددر صورتی که دانشگاه اینطور نیست...خیلی ازتون دلگیرم..
محبوبه
اللهم عجل لولیک الفرج.
دوستان عزیز سلام.من کارشناسی فیزیک کاربردی دارم و در حال حاضر طلبه پایه سوم هستم و در شهرستان درس میخونم. یکی از بزرگترین آرزوها و حسرتهای من تحصیل در حوزه های علمیه شهر مقدس قم هست اما "فعلا" خودم رو به اینجا راضی کردم.
دوستان لطفا اطلاعیه های حوزه رو با دقت بخونید. شرط و محدودیت سنی مربوط به دوره حضوری هست نه نیمه حضوری و پاره وقت!اگر ساکن قم هستید نیازی به خوابگاه نیست و میتونید در دیگر دوره های حوزه شرکت بفرمایید و اگر در شهرستان هستید به نزدیکترین حوزه علمیه محل سکونت خود مراجعه کنید. در هر حال خودتون رو از تحصیل در حوزه محروم نفرمایید. انشااله زیر سایه و نظر امام زمان(عج) از سربازان و یاران ایشان باشید.التماس دعا
م
با سلام
برای ثبت نام در حوزه عملیه قم تا چه زمانی وقت باقی است؟
م
باسلام من مادر. دو فرزندسه ویک ساله هستم وبه خاطره بچه هام درسم رو رها کردم سال اول حسابداری بودم الان میخوام بهطورغیرحضوری درس حوزوی بخونم لطفاراهنماییم کنید
بنده ی خدا
سلام .من ترم پنج حوزه هستم .به خاطر بارداری و زایمان هر دو ترمی رو که میشد مرخصی گرفت را،گرفتم الان دیگه مرخصی ندارم و اصلا دلم نمی خواد به خاطر درس بچه چهار ماهه ام رو به مهد کودک بذارم.دی ماه یا باید انتخاب واحد کنم یا باید قید حوزه رو بزنم.گناه من چیه که می خوام بچم تو دامن خودم بزرگ بشه؟اینه سیاست های افزایش جمعیتتون؟؟؟؟!!!!!!!!!
باسلام ميخواستم بدونم ثبت نام برای سال 93 از چه زمانی آغاز ميشود؟
رحمانی. من هم مثل اکثرعلاقمندان به تحصیل درحوزه مشکل شرایط سنی دارم.امیوارم این مشکل راحل کنید یاحداقل چندسال آن رابالاتر ببرید,ممنون.
سلام,من هم مثل اکثر علاقمندان به تحصیل دراین رشته مشکل شرایط سنی را دارم.امیدوارم این مشکل راحل کنید,یاحداقل چندسالی آن رابالاتر ببرید.
سلام,من هم مثل اکثر علاقمندان به تحصیل دراین رشته مشکل شرایط سنی را دارم.امیدوارم این مشکل راحل کنید,یاحداقل چندسالی آن رابالاتر ببرید.
سلام . من علاقه شديدي به تحصيل در حوزه دارم . 16سالم هست و دوم دبيرستان در رشته ي تجربي تحصيل ميکنم. ميتونم سال وارد حوزه بشم؟ ممنون ميشم اگه راهنماييم کنيد . با تشکر
سلام . من علاقه شديدي به تحصيل در حوزه دارم . 16سالم هست و دوم دبيرستان در رشته ي تجربي تحصيل ميکنم. ميتونم سال وارد حوزه بشم؟ ممنون ميشم اگه راهنماييم کنيد . با تشکر
فاطمه
باسلام وخسته نباشید.من32ساله ومجردهستم کارشناسی رشته الهیات معارف اسلامی دارم.معدلم14/68است خواستم بدونم میتونم بدونم ازمون تورشته مطالعات زنان واردحوضه علمیه قم بشم.ممنون میشم راهنماییم کنید
با سلام اگر کلاس کامپیوتر وزبان انگلیسی را هم درحوزه ها بگذارند ممنون میشویم
هنر شناس
چطوری میشه انتخاب واحد کرد
فاطمه
سلام.من۱۸سال دارم خیلی به ادامه تحصیل در این رشته علاقه دارم .ممنونم ازتون
مهتاب
من ۲۳ساله هستم و ب تازگی مدرک کارشناسی از دانشگاه دریافت کرده ام.اکنون قصد تحصیل در حوزه علیمه ب صورت نیمه حضوری یا پاره وقت را دارم.
باتوجه ب رشته تحصیلی دانشگاهیم ،علاقه ب تحصیل در رشته اخلاق وتربیت اسلامی را دارم.
لطفا مرا راهنمایی فرمایید.
زرین شهر_اصفهان
با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز من هفده سال سن دارم وخیلی مشتاق به تحصیل در حوزه هستم وحوزه علمیه نزدیک خونمون هست تو رو خدا برام دعا کنید بتونم وارد حوزه بشم.اللهم عجل ولیک الفرج
با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز من هفده سال سن دارم وخیلی مشتاق به تحصیل در حوزه هستم وحوزه علمیه نزدیک خونمون هست تو رو خدا برام دعا کنید بتونم وارد حوزه بشم.اللهم عجل ولیک الفرج
سمانه غفاری
سلام. من هفده سالمه خیلی دوست دارم برم حوزه ولی میترسم تو دیپلمم ردی داشته باشم لطفا کمکم کنید که امسال ثبت نام کنم یا نه؟ اگه نکنم دیگه دیوونه میشم. چی کار کنم؟
زهرا
سلام من متولد سال 61 دارای مدرک کارشناسی حقوق هستم آیا متوانم با این سن در حوزه ادامه تحصیل دهم
اعظم
سلام علیکم
از خدامیخوام که توفیق اینو داشته باشم که زیرپرچم اقامون امام زمان(ع)قراربگیرم.من لیسانس علوم تربیتیم .
تورو خدا واسم دعا کنیدتا بتونم تو حوزه اطلاعات دینیمو بیشتر کنم.التماس دعا
جعفری
لیسانس علوم تربیتی هستم علاقه مندم در این مرکز ادامه تحصیل بدهم لطفا راهنمایی بفرمایید . با تشکر
ریحانه
سلام میخواستم بدونم این پذیرش برای چه مقطع سنی هست؟
خیلی ممنون
اکرم
سلام برخواهران خوبم
من37سالمه وسه ساله که درگیر پایا ن نامه سطح سه هستم وهنوزم که هنوزه از مرحله طرح تفصیلی رد نشدم.در این مدت خدا فرزندسومم رو عنایت کرد.
خیلی دوست دارم زودتر این پایان نامه رو بنویسم ولی بلد نیستم...!!اگر وارد حوزه شدید پژوهش روجدی بگیرید تامثل بنده دچار مشکل نشید.
الهام
سلام خسته نباشید من مدرک تحصیلم سیکل هست ولی مشتاقم برا ثبت نام شرکت کنم الانم دارم ادامه میدم برادیبلم باید چی کارکنم برا ثبت نام حوضه علیمه اگر راهنمایی کنید ممنون مشم
زهرا
سلام من31سال تمام سن دارم وخیلی هم مشتاق یادگیری علوم حوزوی به طورحضوری هستم شماهم حداکثرسن را30 سال اعلام کرده ایدلطفامراراهنمایی کنید(خواهش می کنم....)
سمانه
سلام خسته نبهشید من مدرک دیپلم رشته انسانی در سال تحصیلی 84-85 را دارم علاقه شدیدی به تحصیل در حوزه دارم لطفا راهنماییم کنید برای ثبت نام چی کار کنم
باسلام من 23سال دارم باراول است خیلی هم دوست دارم درحوزه ثبت نام کنم قبلا خیلی سعی کردم بروم حوزه موفق نشدم ازشماخواهش می کنم کمکم کنیدمدرک تحصیلیم دیپلم ناقص هستم
باسلام من 23سال دارم باراول است خیلی هم دوست دارم درحوزه ثبت نام کنم قبلا خیلی سعی کردم بروم حوزه موفق نشدم ازشماخواهش می کنم کمکم کنیدمدرک تحصیلیم دیپلم ناقص هستم استان اصفهان شهرستان سمیرم بخش پادنادناکوه روستای بیده هستم
مریم
خیلی عالی است پس از عرض سلام ایا رشته کارشناسی معارف می تواند در حوزه برای سطح سه کارشناسی ارشد ادامه تحصیل دهد متشکرم.
شاه حسینی
به نام خدا. دلم شکست با این شرط سنی. خواهش میکنم تجدیدنظر کنید
مژگان
آیا برای کسانی که در شهرهای دور زندگی میکنند امکان شرکت در این کلاسها وجود دارد مثلا من در سنندج زندگی میکنم وبسیار علاقمند به ثبت نام در حوزه میباشم. آیا امکان اینکه بتوانم در حوزه ادامه تحصیل دهم میباشد با تشکر
مهتاب
چجوری میتونم ثبت نام کنم؟!؟!؟!؟!؟!؟!
سلام میخواستم بدونم بدون مدرک پیش دانشگاهی قبول میکنن؟من رشته ام تجربیه ویک ساله که دیپلم گرفتم اما پیش نخوندم الانم علاقه به ثبت نام دارم ..میتونم؟
نوری
سلام اگر من در شهر دیگری زندگی کنم و این شهر حوزه ی علمیه نداشته باشو من تمایل داشته باشم که به تهران و قم بروم باید چه کنم چون سیستم ثبت نام نمی کند
ح
با سلام . من ۳۶سال سن دارم بعد از چند سال ادامه تحصیل دیپلم را کامل نگرفتم و چند واحد از درسم مانده من می خواهم وارد حوضه شوم لطفا مرا راهنمایی کنید
زهرا هستم از اصفهان
سلام من دوم هنرستان هستم نمیدونستم سبت نام حوزه شروع شده نمیدانم چیکار کنم ب راهنمایی نیاز دارم۰نمیشه زمانش تمدید بشه
مهسا
سلام میشه راهنمایی کنید منی که تهران هستم میتونم دو حوزه ی علمیه قم و یا شهرستانها ثبت نام کنم و بهم خابگاه تعلق میگیره یا خیر به دلایلی خانوادم اجازه نمیدن در تهران وارد حوزه بشم ممنون میشم پاسخ بدید
ابودردا
باعرض سلام
ثبت نام در حوزه تا چه ناريخي ادامه داره
نرگس
متولد 1338 هستم با مدرك كارشناسي علوم سياسي خواهان شركت در كلاسهاي حوزه بصورت غير حضوري هستم لطفا راهنمايي كنيد
ی عاشق حوزه
سلام ب نظرتون زیردیپلم برم حوزه یا بعدش خواهش میکنم جواب بدید..
Z...A
سلام،من مدرک دپلم رودارم وخیلی دلم میخواد وارد حوزه بشم ولی خونوادم راضی نیستن بجز مادرم،لطفا برام دعا کنین
Z...A
سلام،من مدرک دیپلم رودارم وخیلی دلم میخواد وارد حوزه بشم ولی خونوادم راضی نیستن بجز مادرم،لطفا کمکم کنید
عاشق حوزه ام،الان19سالمه،از15سالگی تاحالا میگم برم حوزه ولی خونوادم قبول نمیکنن شما یه چیزی بگین،،،،،،پس چرا مسولین پاسخ گو نیستند
مریم
لطفا راهنمایی کنید چطور ثبت نام کنم؟؟؟؟؟ اخه من خیلی دوست دارم ثبت نام کنم در حوزه ممنون می شم از راهنمایی شما
نسترن
من خیلی دوست دارم شرکت کنم ولی اطلاعات‌ دینی ضعیفی دارم وچادری نیستم لطف کنید من و راهنمایی کنید من خیلی علاقه ب این راه دارم
بیقرارمهدی
باسلام چطوری میشه ثبت نام کرد؟
لطفابیشتردرباره منابع آزمون ونحوه کلاسهاو اینکه نحوه ورودبه حوزه معصومیه چگونه است توضیح بدیددرضمن من دیپلم ریاضی دارم وپیش انسانی خوندم و26سال دارم
بیقرامهدی
سلام شمانظرات مارومیخ ونید؟وچجوری جوابشومیدید؟من دیپلم وپیش دانشگاهی مو خوندم چطوربایدثبت نام کنم؟تاکی زمان ثبت نام هست؟آیابرای اهالی قم حوزه معصومیه سرویس هم داره یانه؟
سلام.من ثبت نام اینترنتی انجام دادم.15000تومن هم به حساب ریختم اما موقع انتخاب محل حوزه،حوزه ای که میخواستم توی گزینه ها نبود،اسم نویسیم تکمیل نشد،حالا نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید.ممنون
هانيه
عاااااااااالي بود
سیده حلیمه
سلام ببخشید من 25 سال دارم .و فارغ التحصیل ن من را راهنمارشت علوم سیاسی از دانشگاه چمران هستم . برای ثبت نام در مقطع ارشد در این زمان من را راهنمایی فرمایید.
زهرا
عالیه
گمگشته تازه ره یافته
سلام 35سال سن دارم 12سال پیش چندبار اقدام کردم برم حوزه هربار شرایط مختلف اعلام کردند ازحوزه زده شدم نرفتم حالا دوباره می خوام برم ادامه تحصیل بدم شرایط سنی اجازه نمیدهد اول دبیرستان راهم تمام کرده ام لطفا راهنمایی کنید
زینب
من منتظر تمدیدبودم.اما اطلاع رسانی خیلی کم بود.من بازم از دست دادم.حالا تا سال بعد باید صبر کنم
منتران مهدی
سلام من میخواهم واسه اولین بار در حوزه علمیه ثبت نام کنم اکرامکان دارد راهنمایم کنید که چجوری واردبشم باتشکر
سارا
عالی بسیارخوب است
فاطمه
سلام من تازه فهمیدم که حوزه ثبت نام می کند والان هم سایت بسته است لطف کنید من را راهنمایی کنید که الان چه کار کنم آیا ثبت نام می کنید یا اینکه باید تا سال دیگر صبر کنم
مریم
دوست دارم برم حوزه
فاطمه
سلام من تصمیم گرفتم حوزه ثبت نام کنم .با توجه به اینکه ثبت نام تمام شده ایا بایدتا سال دیگه صبر کنم یا راه دیگری هست . ثبت نام بعدی کی هست
فاطمه
سلام من برای سطح سه ثبت نام کردم ولی بخاطر مشکلی که پیش آمد نتوانستم در آزمون کتبی شر کت کنم آیا راه حلی وجود دارد که یکسال عقب نمانم باتشکر.
تکتم
خیلی‌خوب‌.........
تکتم
خیلی‌خوب‌.........
سپبده
سلام منالان پانزده سالمه و اول دبیرستانو تموم کردم حالامیخوام برم حوضه حالاباید چه کنم؟؟؟؟؟؟
زهرا
سلام
سال دوم دانشگاه رشته ریاضیات هستم
میخوام انصراف بدم و وارد حوزه بشم
دوست دارم حوزه علمیه قم تحصیل کنم
میشه راهنماییم کنید
آخه معدل کتبی سال متوسطه ام خوب نیست
فاطمه
سلام من تحصیل در حوزه را خیلی دوست دارم اما پذیرش نشدم حالا باید یک سال صبر کنم خیلی نارهحتم
زهره
من کارشناس ارشد رشته حقوق بین الملل از دانشگاه ازاد هستم بسیار تمایل دارم دکترا یا سطح چهار را در حوزه دررشته حقوق خانواده بگذرانم ایا ممکن هست من را راهنمایی بفرمایید
فاطمه
سلام من کارشناسی علوم قرانی تموم کردم میخواستم ارشدم رو تو دانشگاه جامعه الزهرا ادامه بدم اما متاسفانه متاسفانه و متاسفانه خیلی دیر متوجه زمان ثبت نامش شدم خیلی سخته که یک سال صبر کنم توروخدا اگه راه میان بری هست بفرمایید تا زود تر بتونم درسمو تو این دانشگاه ادامه بدم .عاجزانه خواهش میکنم
سمیه
باسلام میخواستم بدونم ادرس وشماره تلفن مرکزی که بدون ازمون کتبی طلبه می پذیرد کجاست اگه هطتاعات دقیق تری بدید ممنون میشم
زهرا
من متولد 1362 هستم رفتم حوزه مازنداران شهرستان بهشهر گفتند از امسال محدودیت سنی داریم و تاریخ تولد شما برای حوزه زیاد هست و نمیتوانید شرکت کنید در صورتی که سخت دوست دارم شرکت کنم البته معدل ام هم 12 میباشد
مطهره
سلام من متولد۷۹هستم وخیلی علاقه به تحصیل درحوزه دارم
مهدوی
سلام من لیسانس حوزه هستم ولی میخوام ثبتنام کنم واسه فوق محل زندگیمون قم هستش میشه پاره وقت ثبتنامم کنند؟؟؟؟؟
سلام عرض میکنم،،،ببخشید من متولد ۷۶هستم وعلاقه دارم وارد حوزه علمیه بشم،،اما معدل سال اخرم خیلی خوب نیس وامسالم پیش دانشگاهیم،...لطفا من وراهنمایی کنید
فاطمه
با سلام ببخشید حوزه جامعه الزهرا پذیرش ازاد هم داره که نخواد امتحان کتبی بدیم .با تشکر
باسلام ببخشید من کارشناس ارشد رشته شیمی هستم.علاقمندم تربیت مدرس حوزه بخونم چکارباید کنم
باتشکر
محبوبه
با سلام
من دانشجوی رشته کامپیوتر دانشگاه پیام نور هستم و بسیار مشتاقم که در حوزه تحصیل کنم یعنی به طور همزمان در دو رشته تحصیل کنم.اما گفتن امکان پذیر نیست خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید
سلام من لیسانس بازنشسته آموزش وپرورش هستم دوست دارم در مقظع ارشد مجازی حوزه ادامه تحصیل بدهم لظفا مراراهنمایی کنید.باتشکر
افسانه
باسلام چرا امسال برای ثبت نام درتحصیلات حوزه سطح 3 ازدارندگان مدارک دانشگاهی صرف نظر شده
اسما
سلام من متولد 79 هستم و دوم دبیرستان،میخواهم تو حوضه درس بخونم حالا بباید چیکار کنم؟
سلام.خواهش میکنم در منابع مصاحبه سطح سه تجدید نظر شود.منابع با دروسی که ما خوانده ایم
سلام.خواهش میکنم در منابع مصاحبه سطح سه تجدید نظر شود.منابع با دروسی که ما خوانده ایم مطابقت ندارد.این امری مالا یطاق است
سلام چرا حوزه خواهران گچساران پاره وقتی ندارند
علی اکبر
ببخشید من از اهوازم می خواهم بیام قم مشه سبتنام کنم تو حوزه
سلام چرا ثبت نام دوره ۹۴_۹۵ حوزه خواهران رو نمیزنید کی هست؟ وقتی میزنم ثبت نام پارسال میاد
فاطمه
خیلی علاقه دارم
مرضیه
سلام لطفا تا حداکثر 20فروردین تمدیدش کنید من دوست دارم ثبت نام کنم .الان نمیتونم.
حمدیه
سلام خواهشا تمدیدش کنین ثبت نام 96-95رو.خیلی دوست دارم ثبت نام کنم.
الهام
سلام من لیسانس اقتصاد دارم.میتونم فوق لیسانس از حوزه بخونم////
سمیه
سلام لطفا فرصت دوباره برای ثبت نام بدین من تازه اطلاع پیدا کردم ولی متا سفانه فرصت تموم شده خواهش یه فرصت چند روزه بدهید ماهم ثبت نام کنیم
فرشته
سلام خواهش میکنم وقت ثبت نام رو تمدید کنید من تازه متوجه شدم خواهش میکنم
فاطمه
آخریم مهلت ثبت نام آزمون بازپذیری کیه
نفیسه
خیلی دوست دارم شرکت کنم
زهرا
کاش وقت ثبت نام تمدید می شد.
ف
سلام،من ثبت نام کردم تو انتخاب اولم قبول نشدم انتخاب دومم هم که مدرسه آمنه هست می گن اول که گفتن اسمت نرسیده بعدشم که پیگیری کردم اسمم رسیده بود گفتن نه چون انتخاب اولت مدرسه آمنه نبوده امکانش نیست در حالی که شرایطشو داشتم این واقعا ناعادلانه هست.همش تقصیر همدیگه می اندازن واقعا متاسفم سیستم حوزه اینجوری باشه از بقیه نباید توقع داشت
سمیرا
سلام من میخام کارشناسی ارشد حوزه بخونم تروخدا وقتشو تمدید کنید
زهرا
سلام
میخواستم بدون سیکلم قبول میکنین
هر جا رفتم قبول نمیکنن
سلام بله ، در جامعه الزهرا قم و در اکثر شهرهای ایران ثبت نام میکنن
سلام من لیسانس حقوق دارم میخوام ارشد تو حوزه بخونم میشه
شهادت ارزومه
با سلام من و 3یا4 نفر از دوستام 2ساله حوزه درس میخونیم از سیکل شروع کردیم میخوام بدونم حوزه خوابگاهی هم هست ؟؟؟ چه شرایطی داره؟؟ ماشمالی هستیم
هاجر
باسلام لطفا برای افرادی مثل من که علاقمند به حوزه هستد ازمون سطح سه رو بردارین بزارین ما هم ارزو دلمون بگیرم