جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : 13157
فراهانی خبر داد:

فوت خانم باردار در حادثه اتوبان قم - تهران

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از فوت یک خانم باردار بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری در اتوبان قم - تهران خبر داد.
فوت خانم باردار در حادثه اتوبان قم - تهران
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی با اشاره به حوادث ۴۸ ساعت گذشته قم افزود: در ساعت ۷ و ۴۰ دقیقه امروز جمعه بر اثر برخورد خودروی سواری با گاردریل در اتوبان قم - تهران یک خانم باردار حدودا ۳۰ ساله جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: برخورد دو دستگاه سواری در اتوبان تهران نیز منجر به مجروح شدن چهار نفر شد.

معاون اورژانس قم ابراز داشت: واژگونی خودروی پراید در جاده سلفچگان نیز چهار مجروح در پی داشت که مجروحان به مراکز درمانی منتقل شدند.

فراهانی اضافه کرد: در حادثه مشابهی که در محور سلفچگان رخ داد سه نفر مجروح شدند که توسط پرسنل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی واژگونی خودروی سمند در سلفچگان را از دیگر حوادث این مدت برشمرد و اعلام داشت: در این حادثه خودروی سواری دچار آتش سوزی شد.

معاون مرکز حوادث و فوریت های پزشکی قم افزود: آتش سوزی خودرو به دلیل وجود کپسول اطفاء حریق در خودرو توسط پرسنل اورژانس قم مهار شد و چهار سرنشین خودرو از سوختگی و مرگ حتمی نجات یافتند.

فراهانی اظهار کرد: دو نفر از سرنشینان این خودرو مادر و کودک هفت ساله اش بودند که پس از انجام عملیات احیا توسط پرسنل اورژانس و انتقال سریع به مراکز درمانی از مرگ حتمی نجات داده شدند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcguq9q.ak9wn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما