جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب : 13164
آیت الله حسینی بوشهری تأکید کرد:

لزوم پرهیز نامزدهاي انتخابات از تخریب دیگران

قم نيوز : قم نیوز: خطيب نماز جمعه قم گفت: اگر کسی برای رسیدن به قدرت و آوردن رأی بیشتر دیگران را تخریب کند، مردم ایران این حرکت ضد ارزشی او را محکوم کرده به آن شخص رأی نخواهند داد.
لزوم پرهیز نامزدهاي انتخابات از تخریب دیگران
به گزارش قم نیوز، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه قم كه در شبستان امام خميني(ره) حرم مطهر كريمه اهل بيت(ع) برگزار شد، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" اظهار داشت: تجلی حماسه سیاسی حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری است و مردم با سلایق مختلف باید آگاهانه در این حماسه به صورت باشکوه حضور یابند.

وی بیان کرد: انتخابات مختص گروه خاصی نبوده و تمام کسانی که به نظام و قانون اسلامی معتقد هستند باید وفاداریشان به نظام را با حضور خود در این انتخابات اثبات کنند.

مدير حوزه‌هاي علميه سراسر كشور بیان کرد: اگر کسی برای رسیدن به قدرت و آوردن رأی بیشتر دیگران را تخریب کند، مردم ایران این حرکت ضد ارزشی او را محکوم کرده به آن شخص رأی نخواهند داد.

وی با بیان اینکه رعایت اصول اخلاقی از مهم‌ترین شرایط کاندیداتوری است، افزود: نامزدی که اعتقاد به اسلام را معیار اصلی شعار انتخاباتی خود قرار دهد، مردم آن را پذیرفته و به او رأی خواهند داد.

آمریکا باید حقوق ملت ایران را به رسمیت بشمارد
آيت الله حسيني بوشهري در ادامه سخنان خود با اشاره به آغاز دوره دوم مذاکرات هسته‌ای ایران در قزاقستان ابراز داشت: این مذاکرات آزمون بزرگی برای دنیای غرب است چرا که میزان صداقتشان را در این مذاکرات نشان خواهند داد.

وی ادامه داد: آمریکا بارها بر اعتماد سازی ایران تأکید داشته، در حالی که این خود آمریکا است که به اعتمادسازی در مقابل ایران نیاز دارد.

نماينده مجلس خبرگان رهبري با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در آغاز سال نو خطاب به دشمن افزود: آمریکا باید حقوق ملت ایران را به رسمیت شمرده و از تهدید ایران پرهیز کند.

وي با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ایران بر هیچ کسی پوشیده نیست، یادآور شد: مردم ایران تا زمانی که حقوقشان به رسمیت شمرده نشده و تهدید شوند انگشتشان به سمت آمریکا نشانه خواهد رفت و او را همچنان دشمن خود خواهند دانست.

آيت الله حسيني بوشهري با بیان اینکه فقط با حضور مردم در عرصه اقتصاد، حماسه اقتصادی متجلی می‌شود، اظهار داشت: برای تحقق این امر لازم است با ارائه تسهیلات مورد نیاز و تبیین سیاست‌های درست، در عرصه شکوفا کردن اقتصاد گام برداشت و با تبدیل نفت به فرآورده‌های پر درآمد در برابر تحریم‌های اقتصادی نیز مقابله کرد.

اسلام توصیه‌های فراوانی به سلامت و بهداشت دارد
وی در ادامه با اشاره به ۱۸ فروردین که روز جهانی بهداشت و سلامتی نامگذاری شده است، بیان داشت: اسلام توصیه‌های فراوانی به سلامت و بهداشت جسمی و هم بهداشت روحی و روانی داشته و همواره بر آن تأکید دارد.

عضو جامعه مدرسين حوزه عنوان کرد: دنیای امروز به رغم تأکیداتی که بر رعایت بهداشت جسمی دارد به دلیل عدم رعایت اصول اخلاقی، مبتلا به بیماری‌های ناعلاجی شده است.

وي با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) بیان کرد: خدا را با خرسند کردن یکی از بندگانش نباید خشمگین کرد و به وسیله دوری از پروردگار نباید به کسی نزدیک شد.

آيت الله حسيني بوشهري در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به قرین شدن نوروز با ایام فاطمیه بیان کرد: امیدواریم آغاز سال نو که با نام حضرت زهرا(س) قرین شد سالی پربرکت و افتخارآمیز برای ملت ایران باشد.

وي با بیان اینکه معیار و ملاک در زندگی باید جلب رضایت خداوند باشد عنوان کرد: رضایت هرکس دیگری به غیر از خداوند برای انسان کارساز نبوده و عذاب آخرت که بسیار سخت است را برای او در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdceez8z.jh8xpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما