جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۴۷
کد مطلب : 13169
مدیرکل ثبت احوال استان قم:

نیازی به تعویض کارت‌های ملی فعلی نیست

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ثبت احوال استان قم با اشاره به اینکه نیازی به تعویض کارت‌های ملی فعلی نیست، گفت: کارت‌های ملی فعلی تا پایان سال 92 اعتبار دارند.
نیازی به تعویض کارت‌های ملی فعلی نیست
به گزارش قم نیوز، ولی‌الله عسگری اظهار کرد: بر خلاف برخی شایعات منتشره مبنی بر لزوم تعویض کارت‌های ملی به علت اتمام اعتبار آن، تمام این کارت‌ها مطابق مصوبه هیئت محترم دولت تا پایان سال ۱۳۹۲ اعتبار دارند و نیازی به تعویض کارت‌های فعلی نیست.

وی تصریح کرد: هرگونه تصمیم و اطلاع‌رسانی در خصوص اعتبار و یا عدم اعتبار کارت‌های شناسایی ملی فعلی از طریق پورتال سازمان ثبت احوال به آدرس اینترنتی www.sabteahval.ir و همچنین رسانه ملی و سایر خبرگزاری‌های رسمی به اطلاع عموم خواهد رسید.

کاهش ۱۴ درصدی ولادت در اسفند سال گذشته
مدیرکل ثبت احوال استان قم همچنین با اشاره به تعداد ولادت در اسفند ماه سال گذشته اظهار کرد: هزار و ۶۸۶ واقعه ولادت در استان قم به ثبت رسیده که نسبت به ماه گذشته آن یعنی بهمن ماه ۱۴ درصد کاهش داشته است.

عسگری تصریح کرد: همچنین از تعداد هزار و ۶۸۶ مورد ولادت ثبتی در استان قم، ۸۷۳ مورد مربوط به پسران و ۸۱۳ مورد از ولادت‌ها مربوط به دختران است.

وی در خصوص آمار وفات در اسفند ماه سال گذشته اظهار کرد: ۴۳۷ مورد وفات در استان قم به ثبت رسیده که نسبت به ماه گذشته شش درصد کاهش داشته است.

مدیرکل ثبت احوال استان قم خاطرنشان کرد: از ۴۳۷ مورد وفات ثبتی در استان قم ۲۴۷ مورد مربوط به مردان و ۱۹۰ مورد مربوط به زنان است.

وی با اشاره به آمار تعداد ازدواج صورت گرفته در اسفند ماه سال گذشته تصریح کرد: یک‌هزار و ۳۹۸ مورد ازدواج میان‌ زوج‌های جوان قم به ثبت رسیده است.

عسگری در خصوص بیشترین فراوانی نام‌های انتخاب شده برای نوزادان اظهار کرد: نام فاطمه با فراوانی ۹۵ مورد و نام امیرعلی با فراوانی ۵۶ مورد پرطرفدارترین نام‌ها در استان قم بوده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjhvev.uqetmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما